Jacques de de Rooij

Heb goede ervaring met containerwebshop

Heb goede ervaring met containerwebshop. Met 1 druk op de knop staat de container voor de deur. De chauffeur voldeed aan al mijn wensen wat betreft het plaatsen van de container. Petje af voor deze... Heb goede ervaring met containerwebshop. Met 1 druk op de knop staat de container voor de deur. De chauffeur voldeed aan al mijn wensen wat betreft het plaatsen van de container. Petje af voor deze mannen. Is de container vol en moet worden opgehaald ook weer een druk op de knop en de andere dag is de container weg en heb je een nieuwe nodig dan nemen ze die gelijk voor je mee. waren alle dienstverleners maar zo. Ook de prijs kwaliteit verhouding is scherp. Ik voorzie een goede toekomst voor dit bedrijf.

A Ketelaars

Ik ben zeer tevreden over afhandeling van de conta

Ik ben zeer tevreden over afhandeling van de container en zal in de toekomst zeker weer een beroep doen op jullie goede service.
groeten..

E van Woensel

Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben

ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben.
op zaterdag gebelt doorgegeven wat mijn bedoeling was en op de dag van afleveren zeer netjes afgewerkt.
erg vriendelijk te woord gestaan ook door...
ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben.
erg vriendelijk te woord gestaan ook door de chauffeur.en ook weer netjes volgens afspraak opgehaald.
werken met een all-inn prijs is echt te gek,zo weet je op voor hand wat je kwijt bent en krijg je achteraf geen gezeur.
dus mijn volgende container gaar weer op deze manier.

M. Maliepaard

Prima geregeld, snelle service

prima geregeld, snelle service

Wouter Verhoog

Na enig zoekwerk en vergelijken kwam Containerwebs

Na enig zoekwerk en vergelijken kwam Containerwebshop als beste uit de bus: de container (10m3) kon de volgende dag geplaatst worden en het fijnste was wel dat ik gewoon kon pinnen bij de... Na enig zoekwerk en vergelijken kwam Containerwebshop als beste uit de bus: de container (10m3) kon de volgende dag geplaatst worden en het fijnste was wel dat ik gewoon kon pinnen bij de chauffeur.

De chauffeur was ruim op tijd waardoor we direct aan de slag konnen met het inladen van de container. Op mijn verzoek kon de container drie uurtjes later weer opgehaald worden: wederom keurig op tijd.

Al met al een prettige, vriendelijke en vooral professionele ervaring: de volgende keer dat we van oude inventaris afmoeten, weet ik wie te bellen!

W.Verhoog

Frank den Boer

Na 2 tellen zoeken op het internet de container webshop gevonden

Na 2 tellen zoeken op het internet de container webshop gevonden. kan makkelijk online bestellen maar wilde telefonisch kontakt ivm een paar vraagjes. snel kontakt en vragen zeer tevreden beantwoord... Na 2 tellen zoeken op het internet de container webshop gevonden. kan makkelijk online bestellen maar wilde telefonisch kontakt ivm een paar vraagjes. snel kontakt en vragen zeer tevreden beantwoord door een vriendelijke medewerker, container kon de volgende dag al geleverd worden. TOP.
Toen we in de avond klaar waren met de container weer gebeld en de volgende dag werd deze alweer opgehaald.
Al met al zeer tevreden over het gehele proces.

J.H van Os

Prima service, inmiddels 5 containers besteld en nooit klachten gehad

Prima service, inmiddels 5 containers besteld en nooit klachten gehad.

Jeroen

De container werd zoals verzocht vroeg bezorgd en

De container werd zoals verzocht vroeg bezorgd en was de volgende dag zoals afgesproken weer weg. Dat alles eenvoudig en snel geregeld via deze website voor een goede prijs.

G Selhorst

Wij heben 2 kier contener besteld en wij zij 100%

wij heben 2 kier contener besteld en wij zij 100% tevreden als bienen kort moet contener komen dan zeker bij julli bedrijf word bestellen groetjes gert en anja

Martin Verbeek

Super tevreden! De container werd keurig op tijd gebracht (met telefoontje vooraf) en weer opgehaald. Zeer vriendelijke chauffeurs die ook alle moeite deden om de container zo te plaatsen waar de... Super tevreden! De container werd keurig op tijd gebracht (met telefoontje vooraf) en weer opgehaald. Zeer vriendelijke chauffeurs die ook alle moeite deden om de container zo te plaatsen waar de klant 'm wilde hebben.