A.J.M. de Groot

Wij zijn heel erg tevreden geweest, bij het aanvra

Wij zijn heel erg tevreden geweest, bij het aanvragen van container,het brengen van de 2 containers,en ophalen ervan
Alles naar wens gegaan. Nogmaals bedankt
voor het fijne contact.

Robert

Prima service, snel, betrouwbaar en een goede prijs

Prima service, snel, betrouwbaar en een goede prijs. Meerdere containers per jaar, altijd via de ContainerWebshop. Prima !!

Fred de Loome

Ik wil U bij deze

Geachte heer/mevrouw,

Ik wil U bij deze bedanken voor de goede en snelle levering van de 6 m3 container.

Zowel door de telefoon als door de chauffeurs ben ik vriendelijk en...
Geachte heer/mevrouw,

Zowel door de telefoon als door de chauffeurs ben ik vriendelijk en correct te woord gestaan en geholpen.

Binnenkort hebben wij nog diverse containers nodig en zullen ZEKER deze bij de Container Webshop bestellen.

Met hele vriendelijke groet,

Fred de Loome
Hoveniersbedrijf All Gardens

A.J Warren

Erg tevreden

Erg tevreden. Aangezien ik de container gedurende de weekend niet buiten wou laten staan ivm 'illegaal bij gooien door buren.'verzocht ik de chauffeur de container de zelfde dag me terug te nemen.... Erg tevreden. Aangezien ik de container gedurende de weekend niet buiten wou laten staan ivm 'illegaal bij gooien door buren.'verzocht ik de chauffeur de container de zelfde dag me terug te nemen. Ik heb gbeld en het lukte niet. Na een telefoon van de chauffeur kon de container dicht bij het afval gezet worden en met behulp van de chauffeur was het binnen 10 min gevuld. Container webshop heeft hier ook voordeel aan , aangezien men niet meer terug dient te komen. Een aanrader voor de toekomst

B van Schaik

1e kennismaking met Containerwebshop

1e kennismaking met Containerwebshop.nl
Volgende keer zullen we zeker weer gebruik maken van jullie diensten. Alles volgens afspraak en zeer klangericht!

Gerrit Deijs

Afspraken over levering e

Afspraken over levering e.d. worden gewoon nagekomen; alles conform de website.

Jef Gesterkamp

We hebben een aantal sites vergeleken, containerwebshop

We hebben een aantal sites vergeleken, containerwebshop.nl was het overzichtelijkst en handig met een eigen account. Groot voordeel is dat de container lang kan staan zonder extra huurkosten. Eerder... We hebben een aantal sites vergeleken, containerwebshop.nl was het overzichtelijkst en handig met een eigen account. Groot voordeel is dat de container lang kan staan zonder extra huurkosten. Eerder was dat onbeperkt, nu twee maanden. Kortom: prima.

Joyce luijken

We hadden een valse start want op het afgesproken

We hadden een valse start want op het afgesproken tijdstip was er geen container voor mijn huis. Er bleek een langere tijd over de overschrijving te gaan van mijn bank naar de bank van... We hadden een valse start want op het afgesproken tijdstip was er geen container voor mijn huis. Er bleek een langere tijd over de overschrijving te gaan van mijn bank naar de bank van containerwebshop. Ik moet eerlijk zeggen dat de teleurstelling groot was omdat ik echt op tijd het geld had over gemaakt en ik maar voor één dag een vergunning had. Gelukkig kon diezelfde middag alsnog een container geplaatst worden en ben ik van al
mijn puin af... In ruil daarvoor heb ik een hoop spierpijn terug, ha ha ha.

Gert-Jan

Heel snel makkelijk

Heel snel makkelijk. 's avonds om 22:30 uur besteld en de volgende ochtend stond hij voor de deur. Ophalen/omruilen ging ook heel gemakkelijk. Enige minpunt was dat bij het ophalen werd gezegd dat... Heel snel makkelijk. 's avonds om 22:30 uur besteld en de volgende ochtend stond hij voor de deur. Ophalen/omruilen ging ook heel gemakkelijk. Enige minpunt was dat bij het ophalen werd gezegd dat ik een groenafvalcontainer had besteld ipv een grondcontainer maar toen ik aangaf dat dit niet klopte werd er ook niet moeilijk gedaan. Prima service.

N van Dijk

Is mn eerste ervaring met de container webshop

Is mn eerste ervaring met de container webshop.
Prima op de afgesproken tijd bezorgd, met een telefoontje vooraf.
Ook de wissel met een nieuwe container verliep op prima en op de...
Is mn eerste ervaring met de container webshop.
Prima op de afgesproken tijd bezorgd, met een telefoontje vooraf.
Ook de wissel met een nieuwe container verliep op prima en op de afgesproken tijd.
Top!