Loodgietersbedrijf E Goris

Prettige samenwerking en correcte afhandeling

Snelle,fijne afhandeling en berichtgeving van de gemaakte afspraken.
Prettig zaken doen met een scherpe prijsvoering.

Erik van Huizen

Containers zonder gezeur

Een prima bedrijf. Komen beloftes goed na en zijn niet te duur. Vriendelijk aan de telefoon en snel de rekening via de mail-)

Rob Fortanier

Kan niet veel fout gaan lijkt me.

Ophaal afspraak was niet juist afgestemd.

Koek

Super snel, super service!

Zeer netjes. Op tijd gebeld. Geen rekening achteraf, je weet precies wat je moet betalen. Zeer vriendelijke chauffeur.

Van Amerongen

Super

Snel geregeld en flexibel. Ik had bij aflevering geen cash bij de hand. Was geen probleem: "komt wel bij afhalen".

Super!

Snelle reactie en actie op vragen en opdrachten, altijd vriendelijk bij telefonisch contact

Netjes optijd gebracht en weer opgehaald

Renovatie badkamer

Prima service, afspraken goed nagekomen

dresden

Reactie tevredenheidsonderzoek

Excellent ..dat de tijdsdruk eraf was.Ik ben gehandicapt en daardoor afhankelijk van hulp van derden,daardoor zou het vreselijk moeilijk zijn geweest me te houden aan een ophaaltijd.

Bij aflevering had ik, als oudere met weinig computerervaring graag een lijstje gehad met dingen die niet mee zouden mogen.

Maharban

Snel, Gemakkelijk & Professioneel

Binnen 5 minuten een bestelling geplaatst. De bevestigingsmail was heel erg snel en duidelijk. Ook bij het telefonisch inwinnen van informatie had de medewerkster verstand van zaken. Het leukste... Binnen 5 minuten een bestelling geplaatst. De bevestigingsmail was heel erg snel en duidelijk. Ook bij het telefonisch inwinnen van informatie had de medewerkster verstand van zaken. Het leukste vond ik het proces voor ophalen van de container. Slechts 1 knop, die in het bevestigingsmail is opgenomen. Een keer drukken en de rest wordt geregeld. Geweldig!! Ik kan het zeer zeker een ieder aanraden.