Klusbedrijf Ron Boom

Wij hebben geregeld Containers bij Container Webshop voor de werkzaamheden bij onze klanten met mijn klusbedrijf

Eenvoud, snel, persoonlijk, betrouwbaar, klantvriendelijk.

Eigenlijk niet. Jullie waren goed bereikbaar en snel ter zake.

Rob

Goede snelle hulp. Ze doen wat ze beloven.

Prima service, aardige flexibele mensen. Doen wat ze zeggen!

Ga zo door!

Scouting Zoeterwoude

Soutinggroep heeft een afvalcontainer voor restafval bested omdat de gemeente niet toeliet daar ons afval te brengen, de medewerker van ContainerWebshop dacht mee en er werd een oplossing gevonden.... Soutinggroep heeft een afvalcontainer voor restafval bested omdat de gemeente niet toeliet daar ons afval te brengen, de medewerker van ContainerWebshop dacht mee en er werd een oplossing gevonden. Helaas liep het afvoeren minder soepel.

Geen communicatie over tijdstip afvoeren, afspraak was vrijdag in de middag, vrachtauto stond om half 10 voor de deur. Chauffeur heeft na telefonisch contact gezegd dat het maandag zou worden en... Geen communicatie over tijdstip afvoeren, afspraak was vrijdag in de middag, vrachtauto stond om half 10 voor de deur. Chauffeur heeft na telefonisch contact gezegd dat het maandag zou worden en geen melding gemaakt van extra kosten. Graag was ik op de hoogte geweest van het feit dat het de ochtend zou worden en ook dat er extra kosten aan verbonden waren door het tijdstip te verplaatsen.

timmerbedrijf vreeken

Top, altijd behulpzaam om iets op te lossen en duidelijk!

3m3 container

Alles volgens afspraak ,goede en snelle service.

4m3 container

Maurice Wolfs

Al meerdere, prima ervaringen !

Prima service.....al meerdere malen besteld bij containerwebshop......het grote voordeel is .....géén huurtermijn en hierdoor perfect voor mensen welke niet de tijd hebben om binnen 1 of enkele... Prima service.....al meerdere malen besteld bij containerwebshop......het grote voordeel is .....géén huurtermijn en hierdoor perfect voor mensen welke niet de tijd hebben om binnen 1 of enkele dagen de container te vullen !

Snel en duidelijk

Het uitzoeken van een container op de website is duidelijk en snel te doen. Het bestellen is net zo makkelijk. Het plaatsen en het weer ophalen gaat erg snel en efficient! Ik ben heel erg te spreken... Het uitzoeken van een container op de website is duidelijk en snel te doen. Het bestellen is net zo makkelijk. Het plaatsen en het weer ophalen gaat erg snel en efficient! Ik ben heel erg te spreken over de communicatie en snelheid.

Gewelidige service, zelfs buiten werktijd.