Mesbahi

Een hele goede ervaring gehad met onze letselschade advocaat meneer Hertog.

Ik ervaar het als een goede ervaring. De communicatie was snel en prettig.

Adri Mulder

Zeer positief , loopt niet aan de leiband van de verzekeraar

Heel erg tevreden.
Zeer kundig en ervaren maar vooral heel eerlijk.
Heel erg tevreden.
Zeer kundig en ervaren maar vooral heel eerlijk.
Het is echt een bedrijf die aan de kant van de cliënt staat en je heel goed kan vertegenwoordigen naar de grote verzekeraars.

Ik had een zeer positieve ervaring met letselschade-expert de heer Hertog en zijn team. Vanaf het eerste moment werd ik professioneel en empathisch behandeld. De heer Hertog nam de tijd om mijn... Ik had een zeer positieve ervaring met letselschade-expert de heer Hertog en zijn team. Vanaf het eerste moment werd ik professioneel en empathisch behandeld. De heer Hertog nam de tijd om mijn situatie grondig te begrijpen en gaf duidelijke uitleg over het hele proces. Dankzij zijn inzet en expertise kon ik me volledig richten op mijn herstel, terwijl hij zorgde voor een rechtvaardige schadevergoeding. De communicatie was snel en helder, en ik voelde me echt gesteund in een moeilijke tijd. Het resultaat was boven verwachting, en ik zou de heer Hertog zeker aanraden.

Er werd geluisterd naar mijn verhaal en alles werd uit de kast gehaald om af te kunnen sluiten met het gevoel dat er recht was gedaan met de afronding van dit traject!

Winash Oedjagirsing

Met de heer Hertog heb ik mijn letselzaak behandeld. Dit is mijn tweede letselzaak bij hem en weer is het heel erg goed bevallen. Zijn communicatie is top en reageert goed, is 100% transparant en... Met de heer Hertog heb ik mijn letselzaak behandeld. Dit is mijn tweede letselzaak bij hem en weer is het heel erg goed bevallen. Zijn communicatie is top en reageert goed, is 100% transparant en zegt ook zeker alles wat hij denkt wat ik fijn vind. Ik zou zeker, (ik hoop het niet) de volgende keer teruggaan bij hem.

Beelhuizen

Bijzonder goed

Ik heb goede ervaring mee

Ingrid

In mei 2019 ben ik aangereden al stilstaand in de file, met gevolg nekletsel.
Onze verzekering HDI schakelde Flyct in om mijn dossier te behandelen.
Helaas verliep dat stroef.
Via via...
In mei 2019 ben ik aangereden al stilstaand in de file, met gevolg nekletsel.
Onze verzekering HDI schakelde Flyct in om mijn dossier te behandelen.
Helaas verliep dat stroef.
Via via kwam ik bij Claimzorg Letselschade terecht, en daar werd goed naar mij geluisterd en pakte dhr Hertog het gelijk goed op.
Dhr Hertog heeft een ieder bij de maatschappijen goed op hun nummer gezet en is als een pitbull voor mij opgekomen.
Met resultaat dat er na 4 jaar touwtrekken toch een uitkering is gekomen.
Een dikke pluim.