Dorien

Snelle en goede levering.

Duidelijke zoekfunctie

Dat dit een verplicht punt is, is jammer. Had bijna dit formulier afgebroken!

Sjoeward

Wij hadden voor ons kleinkind Liam, een verjaardags kadootje nodig.... Hij is gek op verkleden, zijn fantasie laat hij de vrije loop... Vandaar dat we bij jullie terecht kwamen... Had de echter ook... Wij hadden voor ons kleinkind Liam, een verjaardags kadootje nodig.... Hij is gek op verkleden, zijn fantasie laat hij de vrije loop... Vandaar dat we bij jullie terecht kwamen... Had de echter ook nog het la casa de papel willen hebben... Maar dat was er niet in zijn maat... Wél het masker.... We zijn zeer tevreden en het isooi op tijd voor a. 's woensdag, zijn verjaardag.. 5 jaar jong.

Duidelijk... Ook voor ons internetleken.

Houwe zo

Netjes geholpen

Makkelijk en overzichtelijk

Nvt

C.W. van Oeveren

Mijn ervaring met Carnavalsland.nl is echt super goed.
Mijn ervaring met Carnavalsland.nl is echt super goed.
De website is erg overzichtelijk. De informatie over de producten en de bezorging was erg duidelijk. Het account aanmaken, het bestellen en de bezorging ging erg vlot. Binnen 1 dag hadden we de producten al in huis, waardoor mijn zoontje de volgende dag al verkleedt naar school kon gaan. Hij was dolenthousiast!! Zijn nieuwe Kylo Ren pak was mooier dan gedacht. ' Hij ziet er in het echt nog veel mooier uit dan op de site. Ik lijk wel de echte Kylo Ren,' zei hij.

Overzichtelijke site. Goede beschrijving over het product; kort maar krachtig. Goede maataanduiding. Duidelijke informatie over de levering/ bezorging en de kosten.

Geen. Alles is echt top!!

Circle

Snelle service

Unicorn

Leek goed. Maar helaas nooit de bestelling ontvangen.

Snel bericht van bestelling en verzending.

Goede links sturen en zorgen dat de producten daadwerkelijk aankomen

Reactie Carnavalsland.nl:

Beste klant,
Wij vinden het erg vervelend dat uw bestelling niet is aangekomen.
Beste klant,
Wij vinden het erg vervelend dat uw bestelling niet is aangekomen.
Zoals wij u telefonisch hebben uitgelegd is dat niet onze fout maar is het pakket volgens postNL geweigerd aan de deur.
Hier kunnen wij dus helaas niks aan doen en gelukkig had u daarvoor alle begrip. Wij hebben uw bestelling direct gecrediteerd bij binnenkomst en het bedrag teruggestort op uw rekening.
Team Carnavalsland

Isa

Wat een geweldige klantenservice! Heel last-minute een bestelling gedaan, omdat we door corona uiteraard de winkel niet meer kunnen bezoeken. Ik ging toch twijfelen of het wel op tijd zou komen en... Wat een geweldige klantenservice! Heel last-minute een bestelling gedaan, omdat we door corona uiteraard de winkel niet meer kunnen bezoeken. Ik ging toch twijfelen of het wel op tijd zou komen en stuurde een berichtje via Instagram. Op de zondag gelijk reactie terug met de geruststelling dat het goed zou komen. Volgende dag een belletje over de tijd wanneer het bezorgd zou worden n.a.v. het contact met de klantenservice via Instagram. Wat een heerlijke, duidelijke communicatie (zien we niet vaak meer zo). Top top top!

- Duidelijke communicatie
- Snelle reactie
- Meedenkend
- Snelle levering
- Alle opties uit de winkel ook online
- Klantenservice online gekoppeld aan de winkel offline

This is Tash

Snel besteld, snelle levering