EKS Zinke

Blij met het produkt

Snellle levering

Holman

Door de duidelijkheid op de site, gericht kunnen inkopen. Super!

Alles staat duidelijk aan gegeven

Vos

Goede website en snelle levering!

Duidelijke website

Voncken

Goede ervaring

Alles

Niets

Dorien

Snelle en goede levering.

Duidelijke zoekfunctie

Dat dit een verplicht punt is, is jammer. Had bijna dit formulier afgebroken!

Sjoeward

Wij hadden voor ons kleinkind Liam, een verjaardags kadootje nodig.... Hij is gek op verkleden, zijn fantasie laat hij de vrije loop... Vandaar dat we bij jullie terecht kwamen... Had de echter ook... Wij hadden voor ons kleinkind Liam, een verjaardags kadootje nodig.... Hij is gek op verkleden, zijn fantasie laat hij de vrije loop... Vandaar dat we bij jullie terecht kwamen... Had de echter ook nog het la casa de papel willen hebben... Maar dat was er niet in zijn maat... Wél het masker.... We zijn zeer tevreden en het isooi op tijd voor a. 's woensdag, zijn verjaardag.. 5 jaar jong.

Duidelijk... Ook voor ons internetleken.

Houwe zo

Netjes geholpen

Makkelijk en overzichtelijk

Nvt

C.W. van Oeveren

Mijn ervaring met Carnavalsland.nl is echt super goed.
Mijn ervaring met Carnavalsland.nl is echt super goed.
De website is erg overzichtelijk. De informatie over de producten en de bezorging was erg duidelijk. Het account aanmaken, het bestellen en de bezorging ging erg vlot. Binnen 1 dag hadden we de producten al in huis, waardoor mijn zoontje de volgende dag al verkleedt naar school kon gaan. Hij was dolenthousiast!! Zijn nieuwe Kylo Ren pak was mooier dan gedacht. ' Hij ziet er in het echt nog veel mooier uit dan op de site. Ik lijk wel de echte Kylo Ren,' zei hij.

Overzichtelijke site. Goede beschrijving over het product; kort maar krachtig. Goede maataanduiding. Duidelijke informatie over de levering/ bezorging en de kosten.

Geen. Alles is echt top!!