By Shir

Liesbeth Cuyt

Vlotte service, mooie producten

Sam

Leuke items voor een leuke prijs en snelle levering

Jagoda Hayes Kepczynska

Goed was snel geleverd

Beste Jagoda,
Bedankt voor het schrijven van de review. Fijn dat u tevreden bent! We wensen je er heel veel plezier van en zien je graag weer terug bij By Shir.
Met vriendelijke groetjes,...
Beste Jagoda,

Helma Buter

Prima, snelle service.

Beste Helma,
Bedankt voor het schrijven van een goede review. Fijn dat u tevreden bent over onze service. We wensen je er heel veel plezier van en zien je graag weer terug bij By Shir.
Met...
Beste Helma,

Tessa Westerink

Snel en gemakkelijk

Beste Tessa,
Bedankt voor het schrijven van een goede review. Daar worden we blij van! We wensen je er heel veel plezier van en zien je graag weer terug bij By Shir.
Met vriendelijke...
Beste Tessa,

Jolanda

Hele mooie sieraden,dik tevreden.

Beste Jolanda,
Beste Jolanda,
Bedankt voor het schrijven van een goede review. Wat ontzettend leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over jouw nieuwe sieraden. We wensen je er heel veel plezier van en zien je graag weer terug bij By Shir.

F

Mooie armbandjes!

Beste Felice,
Beste Felice,

Cemre

De levering was heel snel en heel netjes alleen toen ik 2 armbanden had besteld zaten ze allebei in de zelfde zakje dat was wel jammer omdat het moeilijk was om ze allebei apart als cadeau te geven... De levering was heel snel en heel netjes alleen toen ik 2 armbanden had besteld zaten ze allebei in de zelfde zakje dat was wel jammer omdat het moeilijk was om ze allebei apart als cadeau te geven maar voor de rest vind ik de kwaliteit van mij bestellingen zeer goed en ben er heel blij mee. Heel erg bedankt!

Beste Cemre,
Beste Cemre,
Bedankt voor het schrijven van een goede review. Wat ontzettend leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over jouw nieuwe sieraden. U kunt in de toekomst in het opmerkingenveld noteren dat u het apart verpakt wilt hebben. We gaan kijken of we dit ook standaard als vraag kunnen inbouwen in de website. We wensen je er heel veel plezier van en zien je graag weer terug bij By Shir.

Natascha

Leuke sieraden voor een betaalbare prijs, snel geleverd en leuk verpakt!

Beste Natascha,
Beste Natascha,

Marloes

Mooi product en mooi verpakt

Reactie By Shir:

Goedemorgen Marloes, bedankt voor het schrijven van een mooie review.
Wat fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent over onze sieraden en verpakking.
We wensen je heel veel plezier van...
Goedemorgen Marloes, bedankt voor het schrijven van een mooie review.
We wensen je heel veel plezier van jouw nieuwe items!