By Shir

Marloes

Mooi product en mooi verpakt

Reactie By Shir:

Goedemorgen Marloes, bedankt voor het schrijven van een mooie review.
Wat fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent over onze sieraden en verpakking.
We wensen je heel veel plezier van...
Goedemorgen Marloes, bedankt voor het schrijven van een mooie review.
We wensen je heel veel plezier van jouw nieuwe items!

Nies de Knegt

Kwaliteit lijkt mij wel prima, alleen de kleur van de gouden bolletjes armband is eerder 18 karaat in plaats van 14 karaat, dat vind ik wel jammer. Past nu niet zo goed bij mijn andere sieraden. Kwaliteit lijkt mij wel prima, alleen de kleur van de gouden bolletjes armband is eerder 18 karaat in plaats van 14 karaat, dat vind ik wel jammer. Past nu niet zo goed bij mijn andere sieraden.

Reactie By Shir:

Beste Nies, bedankt voor het schrijven van een review.
Beste Nies, bedankt voor het schrijven van een review.
Wat leuk dat je een bestelling hebt geplaatst mocht je niet tevreden zijn mag je ons altijd een berichtje sturen en kijken we graag met je mee.

Claudia Van Dommelen

Jammer dat er zo vaak staat dat de bestelling de volgende dag in huis is maar dat dat niet waar is. Na 3 dagen kwam mijn kadootje pas

Reactie By Shir:

Beste Claudia, bedankt voor het schrijven van een review!
Beste Claudia, bedankt voor het schrijven van een review!
Wat vervelend om te horen dat je dat je jouw pakketje de dag erna niet hebt ontvangen. We hebben het even voor je nagekeken. De bestelling is op 12 maart in de avond geplaatst en deze hebben wij woensdag 13 maart direct verstuurd. Onze bestellingen worden voor 15:00 nog dezelfde dag verzonden maar omdat je s'avonds een bestelling hebt geplaatst werd jouw pakketje vandaar 1 dag later verzonden is en daarbij zijn we dan helaas afhankelijk van hoe snel de post jouw pakketje bezorgd. We hopen dat jouw cadeautje naar wens was!
We zien je graag weer terug!

Anke Van den Branden

Heel mooie betaalbare juwelen. Super service!

Reactie By Shir:

Beste Anke, bedankt voor het schrijven van een mooie review.
Wat fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent over onze sieraden en service. We zien je graag weer terug!
Met vriendelijke...
Beste Anke, bedankt voor het schrijven van een mooie review.

Ann van Hoogdalem

Super ! Leuke artikelen en snelle verzending !

Reactie By Shir:

Beste Ann, wat leuk om jouw positieve review te lezen!
Wat fijn dat je jouw nieuwe items zo snel hebt ontvangen, we wensen je er heel veel plezier van.
Team...
Beste Ann, wat leuk om jouw positieve review te lezen!

Miranda Boer-Verweij

Reactie By Shir:

Beste Miranda, bedankt voor het schrijven van een goede review!
We wensen je veel plezier van je aankoop.

Marielle Peters

Top!

Reactie By Shir:

Beste Marielle, bedankt voor het schrijven een goede review!
Wat fijn om te lezen dat je ons zo goed beoordeeld.

Linda Prins

Geweldige service en prachtige sieraden

Beste Linda,
Bedankt voor het schrijven van een goede review!
Wat fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent over onze service en sieraden.
We zien je graag weer terug bij By Shir!...
Beste Linda,
Bedankt voor het schrijven van een goede review!
Wat fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent over onze service en sieraden.
We zien je graag weer terug bij By Shir!

Linda Van der Sar

Prachtige sieraden die lang mooi blijven !

Goedenavond Linda,
Bedankt voor het schrijven van een goede review! Heel fijn om te lezen dat je zo blij bent met jouw sieraden. We wensen je er heel veel plezier van.
Met vriendelijke...
Goedenavond Linda,

Kalinka Van Driel

Mooie kwaliteit, snelle levering, blij mee

Reactie By Shir:

Hi Kalinka, bedankt voor het schrijven van een 5 sterren review!
Hi Kalinka, bedankt voor het schrijven van een 5 sterren review!
Wat fijn om te lezen dat je enthousiast bent over de kwaliteit en snelle levering. We wensen je erg veel plezier van jouw nieuwe sieraden.