Carlo

Medewerkers zijn heel vriendelijk, zelfs de chauffeur was enorm klantgericht en had veel geduld.

Winston

Ik had een puin bak besteld. Bij het slopen bleek er toch meer bouw en sloop afval te zijn. Telefonisch heel gemakkelijk omgezet naar een bouw en sloop container.

Vanessa

Ik had een container besteld bij een andere leverancier. Ik kreeg dezelfde ochtend bericht dat ze de container niet konden leveren. Budgetcontainers.nl kon alsnog dezelfde dag voor ons een container... Ik had een container besteld bij een andere leverancier. Ik kreeg dezelfde ochtend bericht dat ze de container niet konden leveren. Budgetcontainers.nl kon alsnog dezelfde dag voor ons een container leveren. Service ZEER GOED!

dirk

Bereikbaarheid is goed en levering is heel snel. Personeel is zeer klantgericht!

maarten

Wij bestellen vaker containers voor verschillende projecten. Loopt altijd vlekkeloos!

bas

Een dikke 10!

Beschrijf hier uw ervaring

Vooraf geinformeerd naar de mogelijkheden. Medewerkers zijn informatief en servicegericht.

Daniel

Vooraf goed geinformeerd naar de mogelijkheden. Medewerkers zijn vriendelijk en klantgericht.

Beschrijf hier uw ervaring

In de avond besteld, helaas kon de container niet in de ochtend komen maar wel in de middag.

Sander

Scherpe prijzen en snelle levering. Via de website heel gemakkelijk te bestellen

remco

In het vervolg zal ik zeker vaker bestellen. Een bedrijf die doet wat ze beloven.

Daphne

Binnen 24 uur geleverd!