Erik

Helaas

Beschrijf hier uw ervaring

Prima levering container en afhandeling, zo leek het. Na het verstrijken van 16 dagen mbt betaling factuur kreeg ik een mail, geen eerste herinnering, waarin stond dat de afhandeling vanaf nu via... Prima levering container en afhandeling, zo leek het. Na het verstrijken van 16 dagen mbt betaling factuur kreeg ik een mail, geen eerste herinnering, waarin stond dat de afhandeling vanaf nu via het incasso bureau zou gaan lopen. Een herinnering was op zijn plaats geweest. uiteraard moet er betaald worden, maar hiermee verspeel je de opgebouwde credits wat mij betreft.

Ikke

Netjes

Beschrijf hier uw ervaring

Snel geregeld en netjes geplaatst

Goed op tijd volgens afspraak

Beschrijf hier uw ervaring

Op de juiste datum gebracht en opgehaald, prima

Interieurafwerkingsbedrijf KOZAN

Super Blij

Beschrijf hier uw ervaring

Bedrijf is super, ze doen precies wat zij beloven.
Vriendelijk, Snel & Goedkoop.
Als er weer een container nodig is, zal ik zonder enige twijfel weer bij deze bedrijf bestellen.

Marian

Toppie

Fijn geregeld!

Kees

Super geregeld

Prima service

Alles conform afspraak!

Beschrijf hier uw ervaring

Netjes op aangegeven dagdeel geleverd, en op de afgesproken datum weer opgehaald. Toppertje!

De Boer

Super snel

Beschrijf hier uw ervaring

Wij hebben al meerdere containerbedrijven containers laten plaatsen en altijd gebeurde dat of het einde van de dag of pas de volgende dag. Budgetcontainers is de eerste die lekker vroeg in de... Wij hebben al meerdere containerbedrijven containers laten plaatsen en altijd gebeurde dat of het einde van de dag of pas de volgende dag. Budgetcontainers is de eerste die lekker vroeg in de ochtend op de afgesproken datum de container plaatste.

Cornee De Haan

Bezorging

Beschrijf hier uw ervaring

Zaterdags besteld zodat hij maandag morgen bezorgd zou kunnen worden, ho maar bedrijf laat niks van zich horen en zitten heel de dag te wachten. De site zegt snelle levering en besteld volgende dag... Zaterdags besteld zodat hij maandag morgen bezorgd zou kunnen worden, ho maar bedrijf laat niks van zich horen en zitten heel de dag te wachten. De site zegt snelle levering en besteld volgende dag bezorging uhu.

Beschrijf hier uw ervaring

Alles digitaal te regelen. Prijs goed. Snel geregeld.