Prijs / kwaliteit
7.6/10
Advies in de winkel
Plaatsing

WvdB

Mocht je een nieuwe keuken willen kopen dan ben je hier aan het goede adres. Let erop dat je er een telefoonabonnement bij neemt voor het vele overleggen met de klantenservice na het plaatsen. Mocht je een nieuwe keuken willen kopen dan ben je hier aan het goede adres. Let erop dat je er een telefoonabonnement bij neemt voor het vele overleggen met de klantenservice na het plaatsen.

Bedrijf werkt Zzp ers en die hebben minder liefde voor de keuken. De ruwheid waar er mee gewerkt wordt is soms niet over naar huis te schrijven. ( Voor t plaatsen van de keuken is 3 dagen uitgetrokken, na 1 dag was hij al klaar en zat het er in. Daarna begonnen de gebreken wat de klantenservice moest lossen) juli 22 keuken geplaatst, feb 23 is het eindelijk klaar. Bedrijf is 6x langs geweest

Keukenverkoper Sander in Zwolle is een fijne man, kan veel overleggen en hij neemt de tijd.

Voois

Prachtige keuken met prima monteurs en services en geweldige nazorg. Super blij met deze mooie keuken

Meedenken in oplossingen vanaf het begin tot het einde van de keuken bedenken

Houd dit vast dit zijn de redenen dat we weer voor een bruynzeel keuken hebben gekozen

Gerrie

Onze tweede bruynzeelkeuken (125 next lijngekocht, binnen 4 jaar ivm verhuizing)in Zwolle bij Pascal, goed geholpen en alles is van begin tot eind soepel verlopen.

Deskundig, meedenkend en vriendelijk en verkoper. Niet opdringerig etc!

Geen. Gewoon top

LB

Alles volgens afspraak geplaats. Heldere communicatie over plaatsing en afhandeling.

Duidelijke gespecificeerde prijzen.
3D afbeelding met goed overzicht van alle artikelen met duidelijke omschrijving.

Zou ik niet weten

ribw

Zeker niet mee in zee gaan

bespreking was in de zelfde woonplaats

ontzettend slechte kwaliteit kraan en afzuiger en aanrechtblad.
ontzettend slechte kwaliteit kraan en afzuiger en aanrechtblad.
onpraktische loze ruimte, galmt.aanrecht kan niet tegen water; wat een werk steeds alles droogvegen., afzuiger hangt scheef en ik stoot me hoofd er tegen, kraan komt niet half in het midden van de gootsteenbak. en ik kan er nu niet eens bij met mijn armen als ik onder de kraan iets wil schoonmaken.en stoot dan mijn hoofd tegen het kastje! er boven.ik wilde het corrigeren maar dat kon niet. bij het opmeten hebben ze zich 50 cm. vergist.kraan hendel zit ook aan de verkeerde kant en als je hem aan doet stoot hij een veel te hard straal uit ;het is heel moeizaam te doceren. en de tegels zijn allemaal ! verkeerd om geplaatst. ze dacht niet mee.

Linda

Mooie keuken uitgezocht bij Bruynzeel keukens in Zwolle. Goed advies en begeleiding in de winkel (Sander). Prima montage, kleine aanpassing na die tijd die professioneel werd opgelost. We zijn heel... Mooie keuken uitgezocht bij Bruynzeel keukens in Zwolle. Goed advies en begeleiding in de winkel (Sander). Prima montage, kleine aanpassing na die tijd die professioneel werd opgelost. We zijn heel blij met onze keuken

Koekoek

Bruynzeelkeukens heeft alles goed afgehandeld zouden zeker weer een keuken kopen bij Bruynzeelkeukens.
Bedankt Bruynzeel medewerkers

Beloftes nakomen TOP

Goed lezen wat 1e keer fout ging.
3x verkeerde nieuwe kasten thuis gehad deze worden vernietigd als blijkt dat het niet de goede zijn. 4e keer ?
Verkeerde kasten zijn de 4e keer...
Goed lezen wat 1e keer fout ging.
Verkeerde kasten zijn de 4e keer omgeruild.
Persoonlijk hebben wij daar weinig last van gehad en het is keurig opgelost maar wat een onnodige kosten.

Ina

Wij zijn erg goed geholpen in filiaal Zwolle. Prachtige keuken uitgezocht en zeer vakkundig geplaatst. Een bovenkast was bij levering beschadigd, dit is vlot en netjes vervangen.

Er is goed geluisterd naar onze wensen en ook meegedacht.

Hotse

Uitstekend koop-adviestraject en zeer goede service na plaatsing.

Snel, adequaat, speelt goed in, deskundig

Nvt

Bernard Meijerink

Verkoop Zwolle: Marije erg sterk en kundig
Kees de man het plaatsen rustig en hele goede kwaliteit

Zie eerdere opmerking

Pinnen was een probleempje