Prijs / kwaliteit
6.4/10

Claudia Hiemstra

Slechte service

verkopen

ook na betaling nog service bieden i.p.v. afschuiven

Reactie Bruynzeel Keukens:

Beste Claudia, wat vervelend dat je keuken niet meteen compleet kon worden opgeleverd. Helaas lag dit niet alleen aan Bruynzeel, maar waren de voorbereidende werkzaamheden door jullie niet volgens... Beste Claudia, wat vervelend dat je keuken niet meteen compleet kon worden opgeleverd. Helaas lag dit niet alleen aan Bruynzeel, maar waren de voorbereidende werkzaamheden door jullie niet volgens advies uitgevoerd. Om dit op te lossen hebben we de benodigde services ingepland en uitgevoerd, nadat door jullie het leidingwerk was aangepast. Op 31 augustus hebben wij contact met jullie gehad en toen gaf je aan dat de keuken zonder opleverpunten en naar tevredenheid is opgeleverd. Mochten we nog iets voor jullie kunnen betekenen en dan horen wij het graag. groetjes Roos

R.

Prachtige keuken ontworpen en geplaatst

Goed advies, rust, vaste prijzen, geen druk

Geen verbeterpunten

Reactie Bruynzeel Keukens:

Hallo R, bedankt voor deze mooie review. Als er nog vragen of opmerkingen zijn dan kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice.
Fijne dag, groetjes Nique

Schandalig bedrijf!

Communicatie 0,0
Afspraken 0,0
Vriendelijkheid 0,0

Ga niet in zee met Bruynzeel tenzij je jaren wil wachten op je keuken met hoofdpijn. Wees gewaarschuwd!

Lees mijn revieuws voor verbeterpunt

Reactie Bruynzeel Keukens:

Beste Mariem, het spijt mij dat je niet tevreden bent. Ik heb een persoonlijk bericht gestuurd om met je in contact te komen. Met vriendelijke groet, Karin

Dirk

Vriendelijk benaderd en goed achteraf nog geholpen

Uitgebreid geholpen in het samenstellen van de keuken op basis van onze wensen.

Wij kregen vaak e-mails voor de oplevering van ons huis die aan ons gericht waren maar waar alleen de bouwer iets mee kon. Dat zou vermeden kunnen worden.

Walraeven

Dramatisch

Prima advies bij verkoop

Waarschuw de mensen vooraf de plaatsing van de keuken dramatisch is en niemand reageert op verzoeken.

Zeer slechte ervaring na aankoop

Voor aankoop was geen enkele moeite teveel voor Bruynzeel. Meerdere offertes gekregen, goede bereikbaarheid, netjes en vriendelijk

Communicatie verbeteren voor levering en plaatsing. Afspraken nakomen. Eerlijk zijn en niet liegen.

Tim

Heel fijn bedrijf

Zeer prettige ervaring. Verkoper kwam thuis langs. Keuken is netjes geïnstalleerd. Waren een paar kleine puntjes maar die zijn de zelfde week nog keurig opgelost.

Z. Torun

SLECHTE SERVICE, ONVRIENDELIJK PERSONEEL

Ik ben nu 2 x in de winkel in Bergen op Zoom geweest en dit was echt een nare ervaring. Tot twee keer toe geen enkel hulp gehad en niemand kwam even langs om iets te vragen terwijl ze ons daar zagen... Ik ben nu 2 x in de winkel in Bergen op Zoom geweest en dit was echt een nare ervaring. Tot twee keer toe geen enkel hulp gehad en niemand kwam even langs om iets te vragen terwijl ze ons daar zagen staan (waren ook geen andere klanten aanwezig). Zelf even groeten was te veel gevraagd!!

Klantenservice gebeld en daar precies hetzelfde. De ene personeel snapt wat je zegt en luistert en bij de ander wachten ze totdat je ophangt en wordt je weer terug gestuurd naar de winkel. En als ik vraag bij wie ik een klacht kan indienen, wordt daar niet eens op gereageerd.

Vaker negatieve ervaringen gehad!!! Ook bij de plaatsing alles was scheef en nu 5 jaar later moeten alle fronten verwisseld worden. Alles is goed totdat je de keuken koopt, maar daarna mag je het zelf uitzoeken.

AUB koop geen keuken hier.

Alex

Goede keukens, goede service!

Erg goed advies gekregen in de winkel!

meer apparaten in de winkel

Westra

Zelden zo'n beroerde klantervaring gehad

Verkoop?

Verbeterpunten? Heb je even? Hier is geen afspraak mee te maken! De transporteur is erg weggereden zonder even te melden waarom!! En toen bleek pas dat Bruynzeel eigenlijk een hoop los zand is dat... Verbeterpunten? Heb je even? Hier is geen afspraak mee te maken! De transporteur is erg weggereden zonder even te melden waarom!! En toen bleek pas dat Bruynzeel eigenlijk een hoop los zand is dat niet met elkaar communiceert. De "klantenservice" is een onneembare vesting c.q. callcenter met mensen die niks kunnen, behalve "hun best doen" en loze beloftes over terugbelafspraken maken. De transporteur kan de hele dag niet worden bereikt. "Het kantoor" neemt zgn.niet op. De afbouwmonteur heb ik nooit aan de deur gezien, maar beweert wel langs te zijn geweest, maar is weer "weggegaan" omdat de keuken nog niet binnen was. Ik was contactpersoon en ik ben de hele dag niet door Bruynzeel of een van de van de onderaannemers meer teruggebeld. Kortom ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. De keuken is uiteindelijk nog geleverd, maar een dag voor de bouwvak zitten we nu met een nog te monteren keuken.