Prijs / kwaliteit
Advies in de winkel
Plaatsing
7.6/10

Frank Stokkel

Perfecte service! en zeer goede kwaliteit

advies en installatie!

Brinkman

Vakkundig geplaatst, mooie keuken

Proberen problemen werkelijk op te lossen

Reactie Bruynzeel Keukens:

Beste Brinkman, dankjewel voor je positieve review! Ik wens je heel veel (kook)plezier van de keuken! Groetjes Jolie - Team Webcare

Mevr. Dujardin

Als we 0 sterren konden geven dan deden we dat ook. Onze keuken is 9 mei geplaatst en vandaag komt er voor de 8e keer iemand langs om de keuken correct geplaatst te krijgen. Wij werden in eerste... Als we 0 sterren konden geven dan deden we dat ook. Onze keuken is 9 mei geplaatst en vandaag komt er voor de 8e keer iemand langs om de keuken correct geplaatst te krijgen. Wij werden in eerste instantie netjes geholpen door Simone B. in het filiaal in Alkmaar, daarna begonnen echter de problemen. We moesten meteen de hele keuken betalen (bijna 30000 euro) en kregen een paar weken voor plaatsing de naam van de monteur doorgestuurd. Op Google waren hierover enkel slechte reviews terug te vinden dus wij belden Simone om onze ongerustheid te melden. Zij gaf aan dat de reviews niet konden kloppen en dit hun beste plaatser betrof. Op de dag van levering kwam de regen met bakken uit de lucht gevallen, maar de kastjes bleken helemaal niet goed verpakt te zitten en werden nat binnen gehaald. We hebben meteen foto's genomen en melding gemaakt via de mail. Volgens de mensen van het transportbedrijf is dit gewoon de standaard MO bij Bruynzeel. Bij plaatsing bleek een zijkant verkeerd ingemeten, die zou vervangen worden. Daarna ging het eigenlijk alleen maar van kwaad naar erger: het vervangstuk dat geleverd werd, bleek de verkeerde kleur, de kraan deed t niet. We begonnen te merken dat kastdeurtjes niet goed sloten en dat bij onze hoge kastenwand de deur van de koelkast bol begon te staan. Na tig bezoeken blijkt dat de hoge kastenwand volledig verkeerd is geplaatst en dat alles getordeerd is. De hele boel moet er weer uit, maar het blijft fout gaan met levering van onderdelen: beschadigd, verkeerd, niet besteld, etc. Ondertussen is het vandaag dus 18 december en hopen we maar dat het vandaag een keertje goed komt. De deuren voor koelkast en vriezer blijken alvast alweer verkeerd, maar hopelijk komt de kastenwand nu tenminste waterpas te staan voor het einde van het jaar.
Laat je dus vooral niet inpakken door mooie verkooppraatjes en het idee dat je bij een degelijk Nederlands bedrijf koopt, want dat is niet het geval!

Reactie Bruynzeel Keukens:

Beste Valerie, dankjewel voor je terugkoppeling. Ik begrijp dat je inmiddels contact hebt gehad met de klantbegeleider die het dossier heeft doorgenomen en de juiste acties heeft uitgezet. Groetjes... Beste Valerie, dankjewel voor je terugkoppeling. Ik begrijp dat je inmiddels contact hebt gehad met de klantbegeleider die het dossier heeft doorgenomen en de juiste acties heeft uitgezet. Groetjes Jolie

F. Martijnse

Mooie keuken. Duurde erg lang voordat alles in orde kwam

Mooie keuken . Alle medewerkers aan de telefoon doen erg hun best, maar veel meer dan een probleem doorgeven kunnen ze niet. De deskundige monteur is erg belangrijk.

Betere logistiek zou de klant veel ergernis besparen en het het bedrijf waarschijnlijk veel geld. Bij de advisering zouden de energie-labels van de apparatuur ook aandacht moeten krijgen. Als de... Betere logistiek zou de klant veel ergernis besparen en het het bedrijf waarschijnlijk veel geld. Bij de advisering zouden de energie-labels van de apparatuur ook aandacht moeten krijgen. Als de klant wensen heeft die in de praktijk onpraktisch zijn, zou de adviseur daarin moeten adviseren en zo de klant behoeden voor onhandigheden.

Ramler

Wij zijn alleen maar positief over de voorlichting, aankoop, levering, plaatsing, kwaliteit en service! Kortom: wij raden Bruynzeel absoluut aan!

Meedenkend en meewerkend, heel positief

Fam. Bohm

Alles is goed geregeld er waren alleen wat panelen niet in de goede kleur en hebben daar erg lang op moeten wachten keuken is in week 41 2022 geplaatst en n in week 5 pas helemaal klaar . Maar wel... Alles is goed geregeld er waren alleen wat panelen niet in de goede kleur en hebben daar erg lang op moeten wachten keuken is in week 41 2022 geplaatst en n in week 5 pas helemaal klaar . Maar wel een prachtige keuken

Hoop dat de leveringen in de toekomst sneller gaan

Theo Tijman

Vriendelijkheid, deskundigheid, je voelt je gelijk thuis, tijd ging snel voorbij.

Deskundigheid in uitleg, duidelijk naar ons toe.

Zou niet weten.

H. Zwagerman

Leuke sortering keukens, prettig geprijsd, goede service tijdens en na plaatsing

Goed meegedacht met de mogelijkheden die in ons huis speelden qua maatvoering en onze wensen.

De advisering bij de keuze van het soort aanrechtblad had beter gemoeten. Wij hebben gekozen voor composiet (dof). Ieder spatje vocht, vet etc. is een vlek die alleen met veel moeite te verwijderen... De advisering bij de keuze van het soort aanrechtblad had beter gemoeten. Wij hebben gekozen voor composiet (dof). Ieder spatje vocht, vet etc. is een vlek die alleen met veel moeite te verwijderen is. Als dit bij de keuze was vermeld waren wij hier beslist niet voor gegaan.

Dayana

Het duurde wel even voor dat iets opgelost werd, maar wel goed en netjes opgelost

Snelle comunicatie

Het duurt wel soms even lang voordat iets is opgelost

Bruynzeel.

Demi van Bruynzeel Alkmaar.
Een toppertje

Enthousiast, kundig, komt met ideeƫn en laat het ook zien in de showroom.
Neemt de tijd voor je als klant.

De keuken is nog mooier geworden dan wij hadden gedacht.
Is een droom van een keuken geworden.
Erg blij mee.