Prijs / kwaliteit
Advies in de winkel
Plaatsing
8.2/10

Hendrik

Klantvriendelijke behandeling en goed advies

De adviseur heeft heel veel tijd beschikbaar gesteld

Beste Hendrik,
Beste Hendrik,
Ontzettend bedankt voor jouw prachtige recensie! Bij alles wat we doen, proberen we het leven in en om de keuken makkelijker te maken voor zoveel mogelijk mensen. Goed om te lezen dat dit bij jou helemaal geslaagd is! Groetjes, Lara

Monique Wennekes

Aanrader!

Aandacht, zorgvuldigheid, klantvriendelijkheid

Reactie Bruynzeel Keukens:

Beste Monique, dankjewel voor je goede terugkoppeling ! Groetjes Jolie - Team Webcare

Jessica Bakker

Top ervaring
Top ervaring
We hebben net onze nieuwe keuken bij Bruynzeel op Kanaaleiland gekocht en wij zijn super tevreden met de hele ervaring, vanaf bezoek 1 aan de showroom tot het monteren van de keuken bij ons thuis.
We werden zeer kundig en vriendelijk geholpen door Herman Koppe. Hij nam alle tijd voor ons, leefde zich goed in met onze situatie, had oog voor onze wensen, maar hij was ook eerlijk in zijn communicatie over wat wel en niet kon. Hier zijn we Herman erg dankbaar voor want op deze manier weet je waar je aan toe bent en kun je een realistisch plan maken.
De keuken ziet er prachtig uit en de monteurs waren ook super kundig, efficient en goedgemutst.
Al in al, een groot compliment voor Bruynzeel en in het bijzonder veel dank aan Herman en zijn hartelijke collega's.
Groetjes,
Jessica Bakker

Alles, het hele proces vanaf bezoek 1 tot aan levering thuis.

Reactie Bruynzeel Keukens:

Beste Jessica, dankjewel voor je mooie review, ik zal hem delen met Herman en zijn collega's. Ik wens je heel veel plezier van de keuken ! Groetjes Jolie - Team Webcare

Bruynzeel Keukens

Vakmanschap is meesterschap

Als bewoner van een woonzorg appartement met een Bruynzeel keukenblok zocht ik een passende aanvulling om de keuken compleet te maken.
In Utrecht werd ik hier door uw verkoper Herman Koppe...
In Utrecht werd ik hier door uw verkoper Herman Koppe uitstekend begeleid. De communicatie, inlevingsvermogen en professionaliteit heeft mij zeer geholpen met de aanschaf van de juiste aankoop.
De aflevering en montage heeft is inmiddels plaatsgevonden. De monteur (Heinen Montage) heeft de aanvulling van de keuken prachtig gemonteerd en fijn was dat ook hij alle verpakkingsmaterialen heeft afgevoerd.
Al met al heb ik als klant het hele proces van kop tot staart heel prettig ervaren.

Als verbetertip zou ik aan Bruynzeel willen meegeven om de naast de standaard gebruikershandleidingen een aantal fimpjes te maken waarin wordt uitgelegd hoe de keukenapparatuur het beste te... Als verbetertip zou ik aan Bruynzeel willen meegeven om de naast de standaard gebruikershandleidingen een aantal fimpjes te maken waarin wordt uitgelegd hoe de keukenapparatuur het beste te gebruiken is en waar vooral goed op te letten.
Dit onder het motto: zien is doen!
getekend, een 65 plusser!

Reactie Bruynzeel Keukens:

Beste Sonja, dankjewel voor je mooie review! Fijn dat we je zo goed hebben kunnen helpen bij de aankoop en de plaatsing van de keuken. Op de site van de leverancier van de apparatuur kun je meestal... Beste Sonja, dankjewel voor je mooie review! Fijn dat we je zo goed hebben kunnen helpen bij de aankoop en de plaatsing van de keuken. Op de site van de leverancier van de apparatuur kun je meestal de instructiefilmpjes bekijken maar ik neem je tip zeker mee !
Ik wens je heel veel plezier van de keuken! Groetjes Jolie - Team Webcare

Robert

Een keuken van Bruynzeel, een goede keuze

De begeleiding van begin tot eind is zeer klant en servicegericht

Het zou prettig zijn als er kleine staaltjes van front en bladen beschikbaar zouden zijn die men na aankoop van een keuken kan gebruiken voor zaken als kleuren, aankleding, stoffering.

Reactie Bruynzeel Keukens:

Beste Robert, dankjewel voor je mooie review. Via onze webwinkel https://webwinkel.bruynzeelkeukens.nl/ zijn staaltjes van fronten en bladen te bestellen. Ik wens je heel veel plezier van de keuken... Beste Robert, dankjewel voor je mooie review. Via onze webwinkel https://webwinkel.bruynzeelkeukens.nl/ zijn staaltjes van fronten en bladen te bestellen. Ik wens je heel veel plezier van de keuken ! Groetjes Jolie - Team Webcare

H Mulder

Goede ervaring

Goede adviseur Herman Koppe Bruynzeel Utrecht

Bij actie items is het handig als de apparatuur of geplaatst is of in ieder geval te aanschouwen valt

Eric van den Hoven

Na plaatsing van onze (mat zwarte) Bruynzeel keuken verschenen er na 2 jaar een aantal problemen: grote vlekken op diverse kastjes, loslatende verflagen op de profielen en onze "cooker" kraan ging... Na plaatsing van onze (mat zwarte) Bruynzeel keuken verschenen er na 2 jaar een aantal problemen: grote vlekken op diverse kastjes, loslatende verflagen op de profielen en onze "cooker" kraan ging kapot. Na contact met Buynzeel zijn we door de klantenservice beticht van oneigenlijk gebruik. Bijna 20K uitgegeven aan een keuken die er nu uitziet alsof deze al 20 jaar in gebruik is

goede adviezen, geen adviezen over door ons gekozen (finger proof)kleur

xx

Reactie Bruynzeel Keukens:

Goedemiddag, we hebben je ordernummer ondertussen via de afdeling garantie doorgekregen. We gaan contact met je opnemen om dit verder te bespreken. groetjes Roos

nijdam

Alles ging in 1 keer goed

meedenken, geen druk, geen koehandel

nalevering van glazen bakjes duurde vrij lang

Reactie Bruynzeel Keukens:

Goedemorgen, dankjewel voor de positieve review ! Ik zal hem delen met mijn collega's van het filiaal in Utrecht. We hebben inderdaad te maken gehad met lange levertijden op de glazen bakjes van de... Goedemorgen, dankjewel voor de positieve review ! Ik zal hem delen met mijn collega's van het filiaal in Utrecht. We hebben inderdaad te maken gehad met lange levertijden op de glazen bakjes van de Piet Zwart keukens. Gelukkig zijn ze nu weer leverbaar. Veel plezier met de nieuwe keuken ! Groetjes Jolie

Saskia Meijssen

Vriendelijke mensen, ruimte om zelf na te denken, genoeg keuze mogelijkheden

We werden goed geadviseerd voor onze kleine keuken, er werd met ons meegedacht. Zeker ook voor een kleine keuken een zeer toegankelijk bedrijf.

De voorbeeld handvatten voor de kastjes in een donkere hoek ( bukken om 't te zien) Misschien een lijst opstellen waar allemaal een keuze uitgemaakt moet worden bij het aanschaffen van een nieuwe... De voorbeeld handvatten voor de kastjes in een donkere hoek ( bukken om 't te zien) Misschien een lijst opstellen waar allemaal een keuze uitgemaakt moet worden bij het aanschaffen van een nieuwe keuken.

Reactie Bruynzeel Keukens:

Hoi Saskia, bedankt voor je leuke en uitgebreide reactie! Fijn dat we je goed hebben kunnen helpen. Je tips delen we ook met de winkels. Groetjes Karin

Pieter van Dijk

Heb in een koop appartement een projectkeuken gekocht elke aanpassing kost aanzienlijk en uiteindelijk kwam de keuken op ruim € 15.000,=. Dan mag je toch wel wat verwachten.
16 december werd de...
16 december werd de keuken geplaatst, echter het front voor de koelkast en vaatwasser ontbraken, afwerklijst ontbrak, spoelbaklade was te diep en paste niet i.v.m. Quooker en afzuigkap was beschadigd. Frontjes e.d. moesten opnieuw besteld worden en konden niet eerder dan 13 februari geplaatst worden. Toen kwam een week daarvoor het bericht dat het 20 februari werd vanwege tekort aan personeel. week ervoor word ik weer gebeld met mededeling dat de frontjes zoek zijn geraakt en wederom opnieuw gemaakt moeten worden, plaatsing 7 april 2023?? Op 20 februari is er een servicebezoek om spoelbaklade te plaatsen en twee extra binnenlades. De monteur moet ja daadwerkelijk 4x de laderails verzetten omdat hij deze tot 4x toe verkeerd monteert, kastenwand is dus van binnen gatenkaas geworden. Tijdens dit bezoek zou er ook een noodfront op de koelkast geplaatst worden om de koelkast op een normale manier te kunnen openen, echter de monteur weet van niets. Na telefoongesprekken blijkt niemand te weten waar dit noodfrontje gebleven is. Het is nu 22 februari en wij zitten nog steeds met een half afgemaakte keuken met gebreken en beschadigingen. Moedeloos om van te worden.

Zijn er niet!

Teveel om op te noemen