Prijs / kwaliteit
Advies in de winkel
Plaatsing

Anita en Rob Huisman

Meer dan: goed, prettig, relaxt, gezellig

Na een vriendelijke rustige ontmoeting/kennismaking heeft de heer Schutte eerst goed geluisterd naar onze wensen en is daarna "aan het werk" gegaan.
Door het goede luisteren is er een beter,...
Door het goede luisteren is er een beter, mooier en completer eindproduct ontstaan.

hoger dan een score 10 kan toch niet. Of een 10+ moet mogen.

J Lanjouw-Kroeze

Er waren enkele beschadigingen en daar zijn ze 3 keer voor terug geweest ! Omdat de fabriek verkeerde of weer beschadigingde producten mee gaf ,dat vonden we slordig!

Goede informatie

Beter in de fabriek nakijken of de spullen ook beschadigd zijn.

Julian

Om gek van te worden. Oneindige frustratie.

Binnen 3 maanden na het kopen van een Bruynzeel keuken begint het aanrechtblad los te raken. De keuken is nog nauwelijks gebruikt. Hiernaast zit de hendel ook al los. Ook heeft een monteur een gat... Binnen 3 maanden na het kopen van een Bruynzeel keuken begint het aanrechtblad los te raken. De keuken is nog nauwelijks gebruikt. Hiernaast zit de hendel ook al los. Ook heeft een monteur een gat in de vloer veroorzaakt bij het monteren en probeert dit te ontkennen.

Er is een monteur geweest om een schaderapport te maken. Deze monteur heeft bij het terugschroeven van een magnetron in zijn voegen de schroef er scheef in gedraaid. Hierdoor is de schroef door de wand heen gegaan, heeft deze beschadigd en heeft de wand er naast bol gezet. De lade tegen deze wand aan gaat hierdoor niet meer goed dicht en de schade is zeer zichtbaar en hinderlijk.

Notabene de monteur die een schaderapport kwam maken heeft verdere schade veroorzaakt. Ongelofelijk. Ik ben in een eindeloze spiraal van stress en zorgen geraakt door Bruynzeel.

J. VAN DIJKEN

Wij werden in de winkel goed geholpen. Ook het plaatsen van de keuken was netjes. Helaas stond de spoelbak op nalevering. Ik heb meerdere malen moeten bellen voor de levering en het plaatsen van de... Wij werden in de winkel goed geholpen. Ook het plaatsen van de keuken was netjes. Helaas stond de spoelbak op nalevering. Ik heb meerdere malen moeten bellen voor de levering en het plaatsen van de spoelbak. Toen werd er door de monteur een beschadiging geconstateerd aan het keukenblad waardoor de spoelbak niet geplaatst kon worden. Nadat de spoelbak uiteindelijk was geplaatst hadden we lekkage. In juni is de keuken geplaatst en in september na vele telefoontjes was alles uiteindelijk in orde. Het contact met de klantenservice moet veel beter zodat problemen sneller worden opgelost.

Goed advies in de winkel en het plaatsen van de keuken.

Betere nazorg

Kamdi

Keuken gekocht in Almere en geplaatst cf de afspraken en wensen zoals waren besproken. De adviezen van Bruynzeel verkopers en aanvullingen tbv van de netheid en volledigheid voor de keuken zijn... Keuken gekocht in Almere en geplaatst cf de afspraken en wensen zoals waren besproken. De adviezen van Bruynzeel verkopers en aanvullingen tbv van de netheid en volledigheid voor de keuken zijn geweldig waarover jij als onervaren klant niet erover hebt kunnen nadenken.

houdt aan de afspraken netjes aan

exacte leverdatum zou beter zijn

Eni

Met de aankoop ging alles prima en monteurs ook. Alleen nu binnen 6 maanden voor de tweede keer oven stuk. Eerste keer super snel opgelost. Deze keer al drie weken verder, oven opgehaald maar van de... Met de aankoop ging alles prima en monteurs ook. Alleen nu binnen 6 maanden voor de tweede keer oven stuk. Eerste keer super snel opgelost. Deze keer al drie weken verder, oven opgehaald maar van de bruynzeel horen wij niks. Als je belt is er elke keer andere verhaal. Heel slecht...Ga nooit meer naar hun. alle goede ervaring hebben ze nu verpest.

De verkoper gaf goede advies.

Sneller klant terugbellen en oplossing vinden. De klant niet weken zonder oven laten staan.

Sean

Spijt....

Verkoop winkel

Communicatie en afspraken na komen

Arjan

Door Deskundige medewerker (Jos) in Almere goed en vakkundig geholpen goed geluisterd naar onze wensen en heeft een mooie tekening gemaakt we hebben alle tijd gekregen om te beslissen
zonder...
zonder druk om hem te kopen

Klant- en service gericht, mee denken, kennis verkoper
vaste prijs weet gelijk waar je aan toe ben

Marco

Eindelijk een keukenleverancier met vaste (marktconforme) prijzen.

Verkoper neemt de tijd. Bespreekt je wensen ten aanzien van het budget. Vaste tarieven, waardoor je niet eerst de hoofdprijs wordt aangeboden en je hoeft af te dingen tot een prijs waarop je nog... Verkoper neemt de tijd. Bespreekt je wensen ten aanzien van het budget. Vaste tarieven, waardoor je niet eerst de hoofdprijs wordt aangeboden en je hoeft af te dingen tot een prijs waarop je nog denkt of het wel een goede prijs is.

Geen verbeterpunten

vonk

Prettig contact met verkoper herman koppe

mee denkend met onze wensen

alles naar wens