Prijs / kwaliteit
Advies in de winkel
Plaatsing

S. Beijer

In Amersfoort hielp aankoopadviseur Leendert Schutte mij door de procedure. Rustig, vriendelijk, meedenkend met mijn situatie. En dat gaf vertrouwen in het avontuur naar een nieuwe keuken.

Basic, duidelijkheid, what you see is what you get.

_

Beste S. Beijer,
Bedankt voor je mooie review!
Groetjes, Lara

Armin de Vos

Super advies en goed geholpen

Een schitterende keuken uitgezocht bij Leendert, advies was goed, er werd meegedacht. Je kan merken dat hij al jaren bij Bruynzeel werkzaam is, weet van de hoed en de rand eerlijk over de prijs. Een schitterende keuken uitgezocht bij Leendert, advies was goed, er werd meegedacht. Je kan merken dat hij al jaren bij Bruynzeel werkzaam is, weet van de hoed en de rand eerlijk over de prijs.
We zijn bij meerdere zaken geweest, en uiteindelijk gekozen voor het prettige contact.

Ga zo door!

Goedemorgen Armin, bedankt voor de mooie review! groetjes Roos

A

Klantvriendelijk, nemen alle tijd, denken goed mee. Wordt meegekeken naar diverse mogelijkheden. Er wordt goed rekening gehouden met wensen en mogelijkheden.

Klantvriendelijk. Alle mogelijkheden worden bekeken. Bedenktijd.

Monteurs goed laten anticiperen op de situatie in de woning.

Reactie Bruynzeel Keukens:

Beste A. Schallenberg, bedankt voor de mooie review! Heb je vragen of opmerkingen? Dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice :) Groetjes, Lara

Inge

Prima keuken

Fijne communicatie en zeer benaderbaar.

geen.

M. Rodríguez

Het is vreselijk jammer dat ik door de woningcorporatie daar moest komen voor een keuken, gisteren de eerste afspraak en wat een slecht gevoel

naar de klanten luisteren

Bor

Uitermate slechte service, laten je gewoon 4 weken langer wachten

Hebben een afdeling klantenservice, maar ze weten niet wat service is

E. Kuyk

Goede kwaliteit en goed afgestemd op mij als klant

goede opbouw van het advies en informatie over de mogelijkheden

Bij de keukenapparatuur (AEG) vind ik de handleidingen niet optimaal en ik zou graag weten waar ik met vragen terecht kan (inductie en oven) omdat het niet exact zo werkt als dat beschreven wordt

Lute

Geleverd zoals afgesproken

Nakomen afspraken, adequaat en snel oplossen problemen

Communicatie start uitsluitend via projectnummer en niet ook op adres. Dit is niet altijd praktisch

Albert van den Heuvel

Prima zaak

duidelijke uitleg en meedenken

kleur in werkelijkheid is door de verlichting iets anders dan in de showroom. dit is m.i. wel een aandachtspuntje

Jaap Rikken

Prima service, vaste prijs ook fijn ipv alle concurrenten waarvan je nooit weet of je de juiste prijs betaald.

Johan (verkoper Nijmegen) nam echt de tijd om met je mee te denken en de keuken te ontwerpen.

Digitaal of in PDF het keukenontwerp delen ipv op papier wat niet altijd heel scherp was.