Prijs / kwaliteit
Advies in de winkel
Plaatsing
7.6/10

henk beentjes

Super keuken bedrijk met super services

kan er geen bedenken

Reactie Bruynzeel Keukens:

Beste Henk, bedankt voor je mooie review! Heel veel plezier met je keuken. groetjes Roos

Myrthe

Heel tevreden! Goed geadviseerd in de showroom en super blij met onze nieuwe keuken.

Goed geadviseerd

Interne communicatie verbeteren.

Rita Duin

Perfect

Mensen weten waarover ze het hebben

Robin Haverbus

Het heeft een jaar geduurd voordat de keuken helemaal klaar is. Worden monteurs ingehuurd die niet in staat zijn een keuken waterpas en op de juiste hoogte te plaatsen,.Dus moest de keuken opnieuw... Het heeft een jaar geduurd voordat de keuken helemaal klaar is. Worden monteurs ingehuurd die niet in staat zijn een keuken waterpas en op de juiste hoogte te plaatsen,.Dus moest de keuken opnieuw geplaatst worden. Bereikbaar en de juiste persoon aan de lijn krijgen is een drama. Spullen die niet geleverd waren worden ook weer verkeerd of niet geleverd bij de monteurs dus weer wachten.

De keuken zelf maar verder geen sterke punten

Neem eigen personeel in dienst voor het plaatsen van keukens en ga de distributie van spullen beter controleren en doe wat aan de bereikbaarheid van de klantenservice.

Robin Haverbus

De keuken zelf maar verder geen sterke punten

Ploeg

Zeer tevreden met advies, installatie en herstel na installatie (kraan lekte en deuk in afzuigkap). Hoewel ik herstel wel graag eerder had gekregen.

Meedenken

1e advies was richtprijs die niet klopte

Francien Miedema

Het zijn prachtige keukens en veel meer mogelijkheden dan jezelf kent of bedenkt. Een goede adviseur is daarom belangrijk. Ik heb de keuken online gekocht en dat adviseer ik niemand, ga echt naar de... Het zijn prachtige keukens en veel meer mogelijkheden dan jezelf kent of bedenkt. Een goede adviseur is daarom belangrijk. Ik heb de keuken online gekocht en dat adviseer ik niemand, ga echt naar de winkel toe en bekijk de keuken.

de keuken staat daar en dan kun je zien wat de kleur is, evt een ander werkblad of indeling

De inmeting is heel belangrijk, in mijn huis waren aantal dingen anders waardoor de keuken toch anders werd.

Karin

Hele goeie ervaring met zowel het uitkiezen (online), het bedenken van de beste mogelijkheden in de ruimte waar ik mijn keuken wilde en heel fijn om een aantal weken de tijd te hebben om dingen aan... Hele goeie ervaring met zowel het uitkiezen (online), het bedenken van de beste mogelijkheden in de ruimte waar ik mijn keuken wilde en heel fijn om een aantal weken de tijd te hebben om dingen aan te passen

De winkel was dicht ivm COVID, dus pas op laatste moment toch mogelijk om naar de kleur te kijken. En nog aangepast!

Ga zo door met het produceren en installeren van deze prachtige keukens

Han Koch

Prima, prachtige keuken voor scherpe prijs

Verkoper Ber, deskundig, ervaren en nauwkeurig

Sjaak Immen

Goede en meedenkend. Gewoon vaste prijs voor uitstekende kwaliteit.

Meedenkend en goede advies.