Prijs / kwaliteit
Advies in de winkel
Plaatsing

Frank

Goede communicatie en fijne mensen: van showroom tot monteur

Goede adviezen en hulp bij inrichten.

Enige dat wij missen is een goede oplossing voor afval in onze keuken. Nu staat er een losse vuilnisbak, terwijl we in andere keukens wel eens geïntegreerde oplossingen zien.

Hans

Tevreden klant!

Goede kwaliteit, prima onderaannemers (plaatsers), klantenservice goed bereikbaar en denken mee

Bij de voorbeeldkeukens aangeven dat het zonder tegels, en vloer is.

Joost S.

Zeer positief

Kwalitatief goede keukenmeubels en apparatuur. Zeer goede bereikbaarheid van de klantenservice hetgeen belangrijk was in het lastige jaar 2022 met topdrukte van installateurs en daarbij... Kwalitatief goede keukenmeubels en apparatuur. Zeer goede bereikbaarheid van de klantenservice hetgeen belangrijk was in het lastige jaar 2022 met topdrukte van installateurs en daarbij leverproblemen van elektrische keukenapparatuur.

Misschien toch een kleine voorraad keukenapparatuur aanhouden?

M.

Zeer goed, prima service van advies tot oplevering.

Gastvrij, denken mee, ontwerp overtrof verwachtingen

Paul Kamphuis

Ik ben echt super tevreden met mijn nieuwe keuken en met de verkoopster Marinja van de Hurk die mij met veel passie en geduld door het hele traject heeft geholpen en begeleid. Zij heeft ons dan ook... Ik ben echt super tevreden met mijn nieuwe keuken en met de verkoopster Marinja van de Hurk die mij met veel passie en geduld door het hele traject heeft geholpen en begeleid. Zij heeft ons dan ook echt overtuigd om te kiezen voor een Bruynzeel keuken ondanks dat ik ergens anders veel goedkoper uit geweest zou zijn heb ik er absoluut geen spijt van dat ik voor Bruynzeel ben gegaan.

Kwaliteit, professioneel personeel m.b.t. de plaatsing van de keuken, 10 jaar garantie en goede nazorg.

voor mij geen

Fam. van Lieshout

Goede voorlichting in de winkel, duidelijk overleg over levertijd, tijdstip van levering en plaatsing. Installatie door Bruijnzeel aanbevolen bedrijf dat alle voorbereidingen en plaatsing van de... Goede voorlichting in de winkel, duidelijk overleg over levertijd, tijdstip van levering en plaatsing. Installatie door Bruijnzeel aanbevolen bedrijf dat alle voorbereidingen en plaatsing van de keuken op zich heeft genomen voortreffelijk. we hebben zelf nergens voor hoeven zorgen.

Duidelijke voorlichting en informatie.

Nee.

Marc Braaksma

Bruynzeel Keukens in Son, Samen een mooie keuken samengesteld, en voldoet aan alle verwachtingen.

Vakmanschap, Eerlijkheid, Geen onzin !

probeer meer grip te krijgen op fouten intern, zodat leveringen wel compleet de deur uitgaan.

Ligtvoet

Goede ervaringen. Jammer dat een aantal onderdelen (niet cruciale) ontbraken bij levering. Zijn later wel geleverd en gemonteerd maar nam in totaal veel tijd in beslag. Na levering heeft totale... Goede ervaringen. Jammer dat een aantal onderdelen (niet cruciale) ontbraken bij levering. Zijn later wel geleverd en gemonteerd maar nam in totaal veel tijd in beslag. Na levering heeft totale proces bijna 3 maanden geduurd, waarvan we overigens geen hinder van hebben ondervonden.

goede advisering en geruime tijd om eventuele aanpassingen door te voeren.

Beter zorgdragen dat levering compleet is.

SV

Uitgebreid en deskundig advies in de showroom. Verkoper dacht echt mee en er werd uitgebreid de tijd genomen. Nadat ik het keukenontwerp toch op groot aantal dingen aan wilde passen werd er bij... Uitgebreid en deskundig advies in de showroom. Verkoper dacht echt mee en er werd uitgebreid de tijd genomen. Nadat ik het keukenontwerp toch op groot aantal dingen aan wilde passen werd er bij volgende afspraak weer uitgebreid mee gedacht.

Deskundig advies
Meedenken met wensen van de klant
Uitgebreid de tijd nemen

Eerste medewerker die me hielp had duidelijk minder kennis en ervaring. Bij een tweede bezoek werd ik geholpen door zeer deskundige medewerker. Deze heeft het hele verdere traject begeleid. Dit... Eerste medewerker die me hielp had duidelijk minder kennis en ervaring. Bij een tweede bezoek werd ik geholpen door zeer deskundige medewerker. Deze heeft het hele verdere traject begeleid. Dit voelde goed, had ik bij eerste verkoper niet.

Tom

Mooie kwalitatieve keuken