Prijs / kwaliteit
7.8/10

Isa

Zeer slecht

Klanten behulpzaamheid mag op de schop
Het is triest gesteld met het oplossen van problemen bij bruynzeel keukenboer.
3 x wasbak verkeerd geleverd na 7maandenna 4 maanden eeñ sifonnetje...
Klanten behulpzaamheid mag op de schop
Het is triest gesteld met het oplossen van problemen bij bruynzeel keukenboer.
3 x wasbak verkeerd geleverd na 7maandenna 4 maanden eeñ sifonnetje geleverd.
Plankje ophangen zou maanden duren heb ik zelf gedaan.
Kastjes vernieuwen na 6 maanden.
Kerst 2023 is mijn boretti stuk gegaan na 9 maanden. Keuken is op 7 maart geplaatst althans de helft.
Er is nog niemand geweest voor de boretti en er is ook niet de wil om een nieuwe smeg te plaatsen wat ik graag wil.
Tegenwerken daar zijn ze goed in. Nuheb ik een advocaat hoe triest. Bruynzeel nooit doen!!! Ga naar een Duitse firma dan is de service top.

Reactie Bruynzeel Keukens:

Beste Isa, ik zie dat er contact met ons is opgenomen door je rechtsbijstandverzekering. Je klacht is in behandeling en hierop zal deze week een reactie worden gegeven. Groetjes Daan-Webcare

Isabelle Plomp

Koop VooralGEEN keuken bij Bruynzeel. Verkoop in winkel gaat zoals bij auto verkoop.
Maarrr als bij levering en montage missers zijn. Is niks en niemand bereikbaar en wacht je maanden lang. Zelfs voor simpel kraantje wat een van de missers is. NIET DOEN BRUYNZEEL

Ze belle niet teruggeen

Trainen van Zoals het hoort SERVICE

Wim

Zeer plezierig verlopen aankoopgesprekken in de winkel, kreeg goede ideeën en adviezen, complete levering en plaatsing, alles geheel volgens afspraak.

Vriendelijke en deskundige medewerkers, prettige sfeer, meedenken.

Dit was zoals het nmm moet zijn.

Reactie Bruynzeel Keukens:

Beste Wim, bedankt voor de mooie review. Veel kookplezier in je nieuwe keuken! Groetjes Daan

Peter de Backer

Er waren een paar zaken die fout liepen bij levering en na plaatsing kwamen we erachter dat een muurplankje teveel licht wegnam. Uiteindelijk zijn alle zaken prima opgelost. Jammer dat je wel moet... Er waren een paar zaken die fout liepen bij levering en na plaatsing kwamen we erachter dat een muurplankje teveel licht wegnam. Uiteindelijk zijn alle zaken prima opgelost. Jammer dat je wel moet wachten omdat zaken weer ingepland moeten worden. Het enige kritiekpunt is dat je niet direct een bevestings email krijgt als je melding maakt van een probleem. Je weet niet of de melding ontvangen is en wanneer je antwoord kan verwachten. Dat kan beter. Verder dik tevreden.

Problemen worden opgelost.

Terugkoppeling en email communicatie.

De graaf onderhoud

Komen ze de keuken leveren mis ik de combi oven
Nu blijkt dat de oven niet meer te leven is
Klanten zéér boos
Nu moeten ze wat anders uitzoeken wat € 200,00 duurder is
Nu moet ik vragen aan de woning coöperatie om meerwerk te mogen doen
Weer gezeik
Het aanrechtblad was ook beschadigd
Nu kan ik geen tegelwerk plaatsen dus weer een afspraak maken met de tegelzetter wie gaat de extra kosten betalen

Communicatie

De graaf onderhoud

Meerdere keren gebeld of alles compleet is De keuken is niet compleet afgeleverd Nu mis ik de oven Gebeld Maar de oven was niet te leveren Nu heeft de klant een andere oven uit gezocht 8 weken... Meerdere keren gebeld of alles compleet is De keuken is niet compleet afgeleverd Nu mis ik de oven Gebeld Maar de oven was niet te leveren Nu heeft de klant een andere oven uit gezocht 8 weken levertijd
Aanrecht blad beschadigd nu kan de tegelzetter niet door
Allemaal extra kosten
Bij wie kan ik dit declareren
de klant gaat niet betalen maar wel zeuren dat het allemaal te lang duurt als ik dan bel naar de service dan doen ze niks en wordt ik verder gestuurd van kastje naar de muur

Niks

Communicatie

Arjen Kemner

Service kennen ze niet.

Meedenken en adviseren als je minder goede keuzes maakt. Nemen de tijd voor je.

Geen over de verkoop. Service is bar slecht dus daar moeten ze mee aan de slag,

R den Outer

Begint goed... eindigt in een drama

Intake

Communicatie, nazorg, betrouwbaarheid, processen optimaliseren, proactieve houding, nauwkeurigheid,

Marianne

Goed advies, duidelijke commincatie en levering van kwaliteit

Duidelijk, eerlijk en meedenkend

ondanks de drukte is er altijd ruimte gecreëerd om vragen te beantwoorden

Marco

Prima keuken, zeer slechte service

Mooie keuken, goed advies in de winkel

Service tot aan de deur vd winkel, daarna ging het snel bergafwaarts