Prijs / kwaliteit
8.2/10
Plaatsing
7.8/10

Priems

Fijne mooie en kwaliteit uitleg
Mee denkend in het budget
Fijne verkopers

Kwaliteit

Stickers niet op de voorkant van de keuken bij levereing

Reactie Bruynzeel Keukens:

Beste H. Priems, Bedankt voor je review! Veel kookplezier gewenst. Groetjes Daan-Webcare

Cornelieke

Zeer positief, goed advies bij aankoop en tekening, duidelijke offerte, keurig ingemeten, goed geïnstalleerd.

meedenken met invullen van de ruimtes, fijn contact met verkoper, niets was te veel om te laten zien, duidelijke offerte die je mee naar huis krijgt. 3 foto toegevoegd.

niet

Hoi Cornelieke, bedankt voor deze mooie review! groetjes Roos

R. Heimans

Een goede keuze mogelijkheid en begeleiding in de winkel. Goede plaatsing, maar na afloop toch de nodige dingetjes die niet in orde zijn

alles was mogelijk

Jos

Fijn gesprek in de winkel(Breda), goed advies over de (her)inrichting van keuken en bijkeuken. Mooi degelijk materiaal. Alles volgens afspraak geleverd en geïnstalleerd door een zeer vriendelijke en... Fijn gesprek in de winkel(Breda), goed advies over de (her)inrichting van keuken en bijkeuken. Mooi degelijk materiaal. Alles volgens afspraak geleverd en geïnstalleerd door een zeer vriendelijke en ervaren monteur. Twee deuren hadden kleine beschadiging van het transport, deze zijn gelijk opgegeven voor vervanging en later ook netjes vervangen.
De keuken is heel fijn ingericht en heerlijk om in te koken. Ook de bijkeuken met wasmachine, droger, vaatwasser en spoelbak is heel mooi en handig. Veel kastruimte boven het aanrechtblad is echt top.
Inmeten van de keuken is zeer precies uitgevoerd. Ook het inmeten van het aanrechtblad, na plaatsing keuken met tijdelijke noodbladen is zeer precies uitgevoerd. Bij plaatsing van de bladen paste alles tot op 0,5 mm nauwkeurig.
Wij zijn super blij en zeer tevreden met de keuken. Ook de communicatie was duidelijk en klopte met de afspraken.
Telefonisch contact over het leiding plan was fijn en zeer verhelderend. Alles paste daarna ook precies, de monteur was heel blij met de juiste plaatsing van leidingen en afvoeren.

Al met al, top bedrijf.

Goede alternatieve ideeën over de inrichting. Heeft zeer goeg uitgepakt.

Transporteurs aanspreken over het voorzichtig behandelen van de pakketten. Niet dragen aan de plastic verpakking banden.

Reactie Bruynzeel Keukens:

Hoi Jos, wat leuk te lezen dat we je vanaf de aankoop tot oplevering van de keuken zo goed hebben kunnen helpen! Wij wensen je heel veel kookplezier ! Groeten Jolie

Mardien De Bruijn

Geweldig

Goede communicatie

Ga zo door

Akkermans

Dit bedrijf is zo profesioneel dat het bijna niet mogelijk is nog beter te worden.

Aandacht en meedenken

Geen idee

Jörg van Gils

Ronduit slecht, koop hier nooit je keuken

Denken goed mee

Service na oplevering is waardeloos

Raats

Om te huilen

Ervaren verkoper

Bereikbaarheid, reageren, service

Loonen

Wij hebben een prachtige keuken. Super apparatuur en kunnen niets anders zeggen dan.......laat die offerte maken!!!!!!

Onze verkoper kwam niet met "verkooppraatjes" maar dacht mee en heeft een prima keuken geadviseerd.

Tja...wij hebben 5 weken moeten wachten op de vaatwasser. Dat was niet prettig, maar dat is ook de tijd nu!

Breda

Correct, deskundig en afspraken werden nagekomen

afspraken werden nagekomen

Ik zou t niet weten