Prijs / kwaliteit
Advies in de winkel
8.2/10
Plaatsing

F en B op 13 B

Zorgvuldige leverering en nakaomen van afspraken

duidelijkheid en verwachtingen

meer duidelijkheid geven over de tot stand koming van de prijzen. als de kosten van de onderdelen stijgen veranderen de installatiekosten ook

Mw J. Q

Denken mee mooi product en fantastische service

Mooie toonzaal. Aardige medewerkers. Vooral de medewerkers aan de telefoon.

Ik zou het niet weten.

Otto van Esterik

Samen met bruynzeel onze droom keuken samengesteld.
Samen met bruynzeel onze droom keuken samengesteld.
De aanschaf van een nieuwe keuken heeft een behoorlijk prijskaartje. Dit is dan ook geen dagelijkse kost. Om die reden hebben wij besloten om de prijs knallers en de snelle jongens links te laten en naar een goed aangeschreven expert te gaan.
In ons geval hebben we de keuken samen moeten stellen voor dat we eigenaar werden van ons huis en de uitbouw gerealiseerd was.
Er moest dus gepland worden van tekeningen en schattingen.
Op dit gebied heeft Bruynzeel echt zijn waarde laten zien.
Er is op een professionele wijze meegedacht en geadviseerd. Op de juiste wijze en plaatsen werden reserves ingebouwd door bruynzeel waardoor de keuken precies geplaatst kon worden naar onze wensen.

Wanneer ik onze keuken vergelijk met vrienden/kennisen die een keuken hebben laten plaatsen door een andere leverancieer hebben wij de juiste keuze gemaakt door gebruik te maken van Bruynzeel.

Uitstekende service

Reactie Bruynzeel Keukens:

Hoi Otto, wat een mooie review, dankjewel ! Goed om te lezen dat we je zo goed hebben kunnen helpen en een mooie keuken hebben kunnen monteren. De review heb ik doorgezet naar de desbetreffende... Hoi Otto, wat een mooie review, dankjewel ! Goed om te lezen dat we je zo goed hebben kunnen helpen en een mooie keuken hebben kunnen monteren. De review heb ik doorgezet naar de desbetreffende collega's. Veel kookplezier toegewenst ! Groetjes Jolie

Rinske

Een klantvriendelijk bedrijf met redelijke prijzen en uitstekende service.

In de winkel wordt je goed geholpen en er wordt naar je wensen geluisterd, en de monteurs die de keuken plaatsen zijn uiterst bekwaam. De service is prima!

Tip voor de keukenfabrikant, vraag eens hoe de tevreden de klant is met de indeling van de kastjes/ besteklades. Er zijn dingen die ik anders zou doen maar ik kan zelf geen contact krijgen met de... Tip voor de keukenfabrikant, vraag eens hoe de tevreden de klant is met de indeling van de kastjes/ besteklades. Er zijn dingen die ik anders zou doen maar ik kan zelf geen contact krijgen met de fabrikant.

John Grütters

Persoonlijke service, mee denkend, ruime keuze

klant gericht, vriendelijk, nemen de tijd voor de klant, mee denkend

nvt

Lans Hooijer

Mooie showroom. Opstelling van de diverse keukens, materialen en het 3D programma (impressie)

Na de afspraak, de genomen tijd. Geen enkele 'rush rush' door de adviseur.

Info over her vertrek van de adviseur wie dan de contact persoon in deze vestiging is geworden (per mail bijv.)

Bruynzeel in Duiven.

Vriendelijk.

Degene die mij hielp bij het uitzoeken van mijn nieuwe keuken deed het goed.

Een advies: Kom eerder bij de klanten die problemen hebben met de keuken. Het heeft mij 10 maanden geduurd voordat het helemaal klaar was.

Jeroen Driezes

Nooit meer een Bruynzeel keuken!! Verkopen lukt ze nog wel.. Maar daarna begint de ellende. Geen service,geen oplossingen,en geen antwoord op mails of telefoontjes. Inmiddels ruim 17 weken een... Nooit meer een Bruynzeel keuken!! Verkopen lukt ze nog wel.. Maar daarna begint de ellende. Geen service,geen oplossingen,en geen antwoord op mails of telefoontjes. Inmiddels ruim 17 weken een incomplete keuken staan en nog geen seconde plezier van gehad!

KOOP ECHT NOOIT BIJ BRUYNZEEL JE KEUKEN!!

Die zijn er helaas niet..

Alles kan beter!

C J van Geel

Zeer tevreden van aankoop tot straks met plaatsen.

Hele traject.

Ga zo door.

Jan ter Haar

Deskundige medewerkers welke goed meedenken in de mogelijkheden.

Prachtige showroom met een ruim assortiment. Veel transparantie over de prijsvorming

Nog meer actuele keukentrends verwerken in de opstellingen. De enigszins oubollige opstellingen vervangen.