Prijs / kwaliteit
Advies in de winkel
Plaatsing

Dekies Hoogvliet

Perfect van begin tot einde

denkt mee, maar laat de keuze geheel aan de klant

prijs, nee alle kwaliteit kost geld, maar tegenwoordig is het echt niet gewoon meer wat de prijzen doen, enfin dat is niet alleen met keukens.

Bakker

Zeer slecht

Alles, klantvriendelijkheid, plaatsing, nalevering , onbeschofte verkoper!

Wim

Prachtige keuken met een geweldige monteur en services en geweldige nazorg. Ontzettend blij met deze prachtige keuken

Meedenken in oplossingen vanaf het begin tot het einde van de keuken.

bezorging onvoldoende, de werkbladen moesten wij zelf vanuit parkeergarage naar 2e verdieping brengen. De werkbladen konden makkelijk in de lift. Monteur heeft ons geholpen de werkbladen naar boven... bezorging onvoldoende, de werkbladen moesten wij zelf vanuit parkeergarage naar 2e verdieping brengen. De werkbladen konden makkelijk in de lift. Monteur heeft ons geholpen de werkbladen naar boven brengen, waarvan hulde.

Van Leeuwen

Heel vriendelijk, deskundige vakmannen, niet opdringerig, goede service. Ik raad bruynzeel aan bij iedereen.

Deskundig, vriendelijk en niet opdringerig.

Helemaal niet

Jan van zuijlen

Bruynzeel , had voor mij al een naam van weleer , en dit kunnen ze nog steeds waarmaken

Mooie showroom , idem fijne mensen die daar werken , he voelt je gelijk al welkom

Ik ben van a tot z tevreden met mijn keuken , dat is voor mij uiteraard het aller belangrijkst.

Nanda Zegers

Ik vind het super geregeld allemaal, als er zaken niet helemaal op orde waren, hebben ze dit helder, duidelijken goed opgelost.

Kennis van zaken, inlevingsvermogen en duidelijk

heb ik niet

Een tip, waar vlgs medewerker klantenservice aan gewerkt wordt: laat vanuit Bruynzeel een check doen of de keuken geplaatst kan worden ivm leidingen en electra. Bij ons stagneerde hierdoor onze... Een tip, waar vlgs medewerker klantenservice aan gewerkt wordt: laat vanuit Bruynzeel een check doen of de keuken geplaatst kan worden ivm leidingen en electra. Bij ons stagneerde hierdoor onze planning welke door Bruynzeel later prima is opgelost maar toch een advies om vóór of tijdens de levering deze zaken te controleren zodat de monteurs de plaatsing kunnen voltooien!

Complimenten aan de verkoper in Gouda Jan Vermeulen die echt verstand van zaken heeft

Zie boven eerste veld

F. Schouten

Deskundig advies, duidelijke aanbieding, deskundige inmeting en zéér vakkundige plaatsing. Goede planning en - overeenkomstig de planning - een goede uitvoering van de werkzaamheden.

Prettig geholpen door de verkoper

Weet ze mee bezig zijn

Communicatie tussen klant en leverancier kan beter

w.m.de Vos

Als er problemen waren moesten we zelf contact opnemen