Prijs / kwaliteit
Advies in de winkel
Plaatsing
7.6/10

Henk

Mooi product en goede service

Goed advies, denkt mee, mooi voorstel

Inmeten had beter gemoeten. Wel keurig opgelost.

Alles wordt uiteindelijk goed opgepakt, maar de klant moet zelf achter aan gaan om zaken gedaan te krijgen. Het duurt lang en kost best veel energie.

Kwaliteit en maatwerk

Meedenken met de klant, Nazorg en service

Rijk van Tongeren

Erg prettige benadering bij het samen stellen van de keuken ,overleggen welke apparatuur het beste voor ons was goede begeleiding en in alle rust keuze kunnen maken welk ontwerp het beste bij... Erg prettige benadering bij het samen stellen van de keuken ,overleggen welke apparatuur het beste voor ons was goede begeleiding en in alle rust keuze kunnen maken welk ontwerp het beste bij ons paste (keuken is aangepast voor lichaam beperking )

onder rijdbaar deel van de keuken

betere 3 d tek

Johan

Bruynzeel Apeldoorn heeft een super verkoper,

Geweldig

Naomi Bugter

Wij zijn echt perfect geholpen in het hele traject voorafgaand door Pascal Brouwer. Super service en meedenken.

Zoals aangegeven. Pascal als adviseur als zeer prettig en bekwaam ervaren.

Als een monteur terug moet komen voor wat kleine zaken (wat logisch is), dan worden er hele dagen aangegeven. Pas op de dag zelf of een dag ervoor weet je precies wanneer de monteur komt.

Anne Henon

Een mooie uitziende keuken

Alles : service is slecht, klantenservice zeer slecht ( u wordt soms drie keer gebeld door verschillende medewerkers die niet eens weten dat een collega al gebeld heeft, zeer slecht verkoper (... Alles : service is slecht, klantenservice zeer slecht ( u wordt soms drie keer gebeld door verschillende medewerkers die niet eens weten dat een collega al gebeld heeft, zeer slecht verkoper ( vestiging Apeldoorn )...

koetsier w.j.

Vooral in het begin hebben wij veel steun gehad aan maarten in de winkel in apeldoorn

APL jansen

Zeer goede service kwaliteit en klant vriendelijk.

Waren heel blij met hulp bij voortraject en vervolg van Micheline Lodder (Woonboulevard Apeldoorn ).
Zijn over het geheel heel prettig geholpen en bijgestaan en genieten elke dag van onze droomkeuken .

Als Alice in Wonderland mogen kennismaken en dan alle vragen die er opkwamen beantwoord krijgen op vriendelijke en duidelijke manier .
Fantastisch !

De keuken kwaliteit is goed. Vervelende alleen is dat de monteurs niet van Bruynzeel zelf zijn. Wij hebben monteurs gehad van 7 verschillende bedrijven.

Hulp in de winkel was erg goed, denken mee.

snelheid van afhandeling klachten