Prijs / kwaliteit
7.6/10
Advies in de winkel
Plaatsing

H Hendriks

Fijn en goed kunnen overleggen wat de mogelijkheden waren

Tijd en aandacht voor de klant

Na plaatsing en gebruik van de nieuwe keuken eens contact opnemen met de klant naar z,n bevindingen

Jan Nuij

Goed en degelijk bedrijf met goede service.

Persoonlijk contact

De monteur was netjes en correct en erg meegaand en soepel en werkte stevig door.

duidelijke uitleg

nee

C. van Vliet

Prettige en deskundige mensen die een kwaliteitsproduct willen leveren

plaatsing en service verliep zeer soepel

levertijd zou iets korter mogen, en in de winkel zou iets meer (ongevraagd) advies gegeven mogen worden over de apparatuur.

Van ontvangst tot montage is Bruynzeel al zijn afspraken nagekomen !
Hartelijke groet van een zeer tevreden klant .

Vriendelijk ontvangst met lekkere hapjes , meedenkend en bekwaam .

Ik ben zeer tevreden

Goed advies, goede service, mooi product.

Het meedenken met ons als klant.

Zorgen dat kwaliteit van de montage van de keuken via externe partij, op niveau is en blijft.

Service onder de maat, plaatsing werd 2 weken voor aanvang uitgesteld: monteur bleek ineens niet geleverd te kunnen worden en daarnaast was er hierdoor geen mogelijkheid meer om meerwerk uit te... Service onder de maat, plaatsing werd 2 weken voor aanvang uitgesteld: monteur bleek ineens niet geleverd te kunnen worden en daarnaast was er hierdoor geen mogelijkheid meer om meerwerk uit te laten voeren, waardoor we hiervoor zelf op zoek moesten naar aannemers, wat extra kosten met zich meebracht.
Bij belletjes kregen we vaak niet de juiste personen te spreken en op terugbelverzoeken werd niet gereageerd.

Al met al een enorm negatieve ervaring.

Medewerker/verkoper in de winkel was vriendelijk en kundig. Echter konden de afspraken die we met hem hadden gemaakt niet waargemaakt worden door het bedrijf.