René de Waaij

Top

Nvt

Yvonne sarlet

Fijn geholpen netjes geleverd zeer vriendelijke mensen aan de tellefoon niks

Astrid

Zeer goed

Ik weet niet meer juist of er duidelijk bij stond hoe droog het hout is.

Thomas D'Espallier

Snel en correct!

Niet echt

Barbaix

Voor de eerste keer geen speciale opmerkingen

als het voor de eerste keer is dat men hout koopt kan er mss wat meer informatie staan; bv het verschil tussen het branden met houtblokken of houtbrikken

Anneleen Stockman

Zeer goed

xx

Mooi gestapeld hout, goed droog en op de gevraagde plaats op de oprit gezet

Lismont

Reeds jaren bestel ik hier mijn brandhout

De levering op zich zou via track and trace enorm kunnen verbeterd worden. De laatste 3 keer stonden ze al voor mijn deur voordat ik een mail kreeg met leveringstijdstip. Dit zou kunnen resulteren... De levering op zich zou via track and trace enorm kunnen verbeterd worden. De laatste 3 keer stonden ze al voor mijn deur voordat ik een mail kreeg met leveringstijdstip. Dit zou kunnen resulteren in het feit dat ik in de veronderstelling ben dat ik nog nog snel een boodschap kan doen en daarna bij terugkomst moeten vaststellen dat er een pallet met een ton hout buiten opstraat staat welke ik dan handmatig naar binnen kan verhuizen!

Carlos Vandenberghe

Al twee keer een bestelling gedaan en telkens een correcte levering en afhandeling

de laatste levering stond 's morgens vroeg op de oprit zonder voorafgaande melding...

Lore Devroey

Zie bij verbeterpunten

Hout werd gewoon op de oprit gezet waardoot we niet meer buiten konden met de auto. Nochtans had ik mijn telefoonnummer doorgegeven. Na melding niks meer gehoord en hebben het zelf kunnen oplossen.