Eric van Driessche

Eerste levering ging nogal moeizaam, wegens geen electrisch transpalet meegeleverd.En de afstand naar bestemming.

Electrisch transpalet

Danielle Herckens

Geen enkel commentaar. Alleen positieve ervaringen ivm service, brandhout, de stapelwijze...Kortom een aanrader!

Mijn enigste frustratie was ivm de levering. Doch, hier heeft jullie bedrijf niets mee te maken. Wanneer men 2u later leverde dan de afgesproken speling van 2u vond ik het niet fijn. Ook niet voor... Mijn enigste frustratie was ivm de levering. Doch, hier heeft jullie bedrijf niets mee te maken. Wanneer men 2u later leverde dan de afgesproken speling van 2u vond ik het niet fijn. Ook niet voor de vrienden die ik naar huis kon sturen door de late levering.

Kristel

Zeer goed, zowel levering als kwaliteit hout

Leverancier was super vriendelijk, enkel mailtje met tijdstip levering kwam wat laat. Avond voor zeer vroege ochtendlevering verstuurd.

De ceukeleire

Top

Vincent Karst

Goede en snelle levering

Prijs

Jannes Claes

Vlotte levering.

Jef Verdyck

Snelle levering van brandhout van uitstekende kwaliteit.

Braeckman

Heldere website, correcte service, vriendelijke medewerkers

Iets beter uitleggen op de site wat de mogelijkheden/ beperkingen zijn ivm levering met grote of kleine vrachtwagen

Wilfried Martens

Betrouwbare leverancier

Mandy Bubier

Gemakkelijk om te bestellen. We mogen kiezen de dag van livraison, en het op de juist dag gekomen was.

Ik had vragen over de bestelling aan de man die de hout gelevert gesteld, hij wist niets van: De zakjes klein wood en aanmaak blokjes waren niet zichtbaar en hij wist niet dat ze eigenlijk boven op... Ik had vragen over de bestelling aan de man die de hout gelevert gesteld, hij wist niets van: De zakjes klein wood en aanmaak blokjes waren niet zichtbaar en hij wist niet dat ze eigenlijk boven op zatten.