Bento Presentaties

Bento Presentaties Ook benieuwd naar feedback over de webshop Bento Presentaties? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company118
Uitstekend (10/10)
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Bento Presentaties met 9.1/10. Gebaseerd op 118 ervaringen.

Accell-Group

Erg efficient en effectief! weinig woorden nodig om basic ppt bullet sheets om te tunen naar een zeer professionele presentatie. goede look & feel en mooie visuals.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Enthousiaste docent (friso), persoonlijke tips, afwisseling in oefeningen.

Zeer goed (9/10)
Score voor Bento Presentaties:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Hele inspirerende en leuke training die je bewust maakt van je eigen kracht en verbeterpunten.

Bento Presentaties 1 beoordeling

Een hele individuele aanpak (ook al ben je met een groep), die je echt weer een stap verder helpt. ook als je al veel ervaring hebt. ook tips die je kan gebruiken op andere momenten dan presentaties. bento is in staat een goede toon neer te zetten waardoor een open en constructieve sfeer gecreeërd wordt. absoluut een aanrader.

Bento Presentaties 1 beoordeling

Zeer goede, leerzame en ook leuke presentatie training. ik vond het leuke dat de nadruk lag op 'de show'. dat het verhaal en de slides op orde moeten zijn, dat wisten we al. veel dingen geleerd over ademhaling, houding, stemgebruik et cetera.

Score voor Bento Presentaties:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer leerzame training! heel concrete, persoonlijke feedback waar ik ook echt wat mee kon en gelijk mee aan de slag ben gegaan.

ACES Direct, Sven van Boxtel

Ik vind het knap hoe je de klant (ons) in staat stelt om anders te denken. dit doe je door 'door te vragen' om echt te begrijpen wat ons drijft, wat ons onderscheid, wat in de ogen van de klant meerwaarde is. daarmee stappen we af van de geijkte paden en brengen we ons verhaal anders, op onze wijze. houdt dit vast! verder prettige mensen in de omgang.

Stichting Maasduinen
Stichting Maasduinen
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prettig eerste contact via de telefoon. speelt in op de behoefte. goede aanwijzingen en feedback op bestaande presentatie. goede reader om na te lezen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima ervaring gehad. kundige mensen en snel schakelen, zijn termen die me nu door het hoofd schieten. dus dikke prima.

Score voor Bento Presentaties:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer verfrissend en aangenaam! leuke manier om je presentatie skills op een hoger niveau te tillen.

Bedrijfsinformatie

Een presentatie is een krachtig en effectief middel om mensen te informeren, te inspireren en te motiveren.

Een overtuigende presentatie heeft een duidelijke boodschap, gebruikt heldere voorbeelden en benut krachtige technieken.

Bento Presentaties helpt u daarbij. Bijvoorbeeld door met u uw presentatie te maken, zowel in structuur van uw betoog als in de vormgeving van PowerPoint. Maar ook met coaching en training.
Adres
Kapitein Hatterasstraat 23A