Dimensys

Zeer plezierige samenwerking met een duidelijk aanpak die tot het gewenste eindresultaat heeft geleid.

Goed. Prettige samenwerking via telefoon en mail. Goed resultaat.

Roel Reijnders / Loyalis

Positieve ervaring, kunnen snel tot de kern komen en het goed vertalen van binnen naar buiten.

Het was even wennen en opstarten, het eindresultaat is prima

Goed, duidelijk, actief, leerzaam

De info die wij kregen is heel bruikbaar. Juist vooral de praktijkoefeningen hebben mij enorm geholpen. En tenslotte het stemgebruik kwam mij heel goed van pas.

Ministerie BZK-RVB-UBR -Bv&F

Hele leuke cursus. Hele enthousiaste trainers. Goede afwisseling van theorie en praktijk (korte presentaties).
belangrijkste: op een ontspannen manier, met hier en daar een grapje, is dit...

Veel geleerd in training presenteren. Joeri en Friso brengen het op een goed en enthousiaste wijze en hebben goede wisselwerking. Goede mix van veel oefenen en leren met en van elkaar.

Merel Zwaaneveld, Justid

Bento Presentaties heeft een perfect gestylde presentatie geleverd voor onze workshop. Respect hoe treffend zij de (juridische) materie hebben vormgegeven aan de hand van "platte tekst" en één...

VIVAT

Zeer professionele werkwijze. Snel het verhaal achter de presentatie begrepen, waardoor de verhaal lijn in takt bleef en de verbeteringen perfect aansloten.