Total E&P NL

Nu voor de tweede keer met Bento gewerkt om ons voor te bereiden op een presentatie voor een innovatie wedstrijd. Bento weet zich snel in te leven in het onderwerp en de kern van het verhaal... Nu voor de tweede keer met Bento gewerkt om ons voor te bereiden op een presentatie voor een innovatie wedstrijd. Bento weet zich snel in te leven in het onderwerp en de kern van het verhaal duidelijk te presenteren. Hun positieve houding werkt zeer motiverend en heeft ons zeker geholpen!

Wim / Total E&P Nederland B.V.

Erg verrast door het vermogen om met beperkte informatie en tijd de focus te kunnen leggen op de juiste punten. De samenwerking was erg prettig. De enthousiaste aanpak en het oefenenen heeft... Erg verrast door het vermogen om met beperkte informatie en tijd de focus te kunnen leggen op de juiste punten. De samenwerking was erg prettig. De enthousiaste aanpak en het oefenenen heeft presenteren voor mij naar een hoger niveau gebracht!

Driven by Values

Presentatietraining vond ik erg sterk. Documententraining wist ik al redelijk veel van. Aantal nieuwe puntjes kunnen leren.

ECR Research

Zeer positief. Ze denken aan alle kanten mee en zetten je aan het denken!

Ronald Valke / Haifa North West Europe

Very good training, the trainers know how to create a nice atmosphere in group and by simple examples show you how you can change your slides and body languages to improve your presentation

Driven by Values

Was weer top!

Erg prettige training

Training presenteren

rijksvastgoedbedrijf

Prettigste training/ cursus sinds jaren

rvb

Mooie dag, zet je aan het denken. Er zijn zaadjes geplant die echt wel even meegaan en waar je aan wilt werken.