Leon (I&O Research)

Een training waar ik erg veel van heb opgestoken. Veel meer praktische tips dan ik normaal gewend ben bij trainingen/workshops, waar van ik denk: "Ja. Hier kan ik ook direct wat mee". Opmerkingen en... Een training waar ik erg veel van heb opgestoken. Veel meer praktische tips dan ik normaal gewend ben bij trainingen/workshops, waar van ik denk: "Ja. Hier kan ik ook direct wat mee". Opmerkingen en verbeterpunten worden lekker direct gebracht, maar altijd op een positieve manier.

Stolt-Nielsen BV

Super! Heel effectief en de resultaten zijn duidelijk zichtbaar. Tijd vloog voorbij.

Yellenge B.V.

Wij zochten nog steeds voor onze (sales)presentatie een verhelderende verhaallijn, strakker in onze beeldvorming naar buiten en een duidelijke leidraad.
Wat een kwaliteit heeft Bento...
Wat een kwaliteit heeft Bento Presentaties met Arnout en Joeri in huis. Inhoudelijk, procesmatig, visueel alles top doordacht #complimenten #verynicejob

Lonneke Lichtenveldt / Vesteda

Heel leuk!

Bob | Vesteda

Inspirerend. Joeri heeft voor 60 collega's een interessant verhaal verteld waar je rekening mee moet houden bij Online Presenteren. Na afloop positieve reacties ontvangen en gedurende de sessie zag... Inspirerend. Joeri heeft voor 60 collega's een interessant verhaal verteld waar je rekening mee moet houden bij Online Presenteren. Na afloop positieve reacties ontvangen en gedurende de sessie zag je collega's al druk bezig om de nieuwe kennis direct in de praktijk te brengen. Aanrader om te volgen, iets waar je de rest van je leven wat aan hebt.

Koen

Erg leerzaam, goede scherpe feedback, praktisch toepasbaar

Miranda / Ipsos

Enthousiaste mannen met goeie training. Heb weer een hoop geleerd.

Ruud

Leuke en leerzame ervaring. Enthousiast gepresenteerd.

Karin / Alona Marketing

Online presenteren

Thijs van den Haak | Alona Marketing

In korte tijd veel handige punten geleerd om je online presentatie-skills te verbeteren.