Maayke Vonk

Zaterdag de wespen gezien in het dak van de buitenkeuken. Meteen op google gezocht en beestjeskwijt gevonden. Gebeld en ze konden meteen komen. Gezien de kinderen in de buurt heel blij mee! Wespen... Zaterdag de wespen gezien in het dak van de buitenkeuken. Meteen op google gezocht en beestjeskwijt gevonden. Gebeld en ze konden meteen komen. Gezien de kinderen in de buurt heel blij mee! Wespen bestreden en nu 4 dagen later nog steeds geen activiteiten dus zeer tevreden!👍😃

Sleeuwijk

Svintha

Mijn moeder van in de 80 kreeg van verschillende ongediertebestrijdingsbedrijven het antwoord: het wordt kouder dus het wespennest sterft vanzelf uit.
Gelukkig dacht Gert daar anders over. Op...
Gelukkig dacht Gert daar anders over. Op zondag (!!) contact gehad, hij heeft duidelijk uitleg gegeven over wespennesten in het algemeen en wat zijn bedrijf eraan kan doen. Bedrag-zonder-verrassingen-achteraf afgesproken en heel fijn dat ik het betalingsverzoek kon krijgen ipv mijn moeder.
Martijn is langs geweest bij mijn moeder en heeft haar zelfs een baan aangeboden: ze had nl al zo’n 500 wespen een kopje kleiner gemaakt.
Kortom ik ben zeer dankbaar voor deze snelle, goede en betaalbare service door mannen met een goed gevoel voor humor.

Leusden

Michel

Gebeld ivm met een wespennest en dezelfde dag nog gekomen om het nest te bespuiten 👌👌

Beesd

Rene Kuipers

Telefonisch afgesproken dat het bestrijden 100 euro kosten bleek na het bestrijden de kosten 137,50 vervolgens een mailtje gestuurd maar tot op heden nog geen reactie. Wel snel reactie voor een... Telefonisch afgesproken dat het bestrijden 100 euro kosten bleek na het bestrijden de kosten 137,50 vervolgens een mailtje gestuurd maar tot op heden nog geen reactie. Wel snel reactie voor een offerte en afspraak en ook op de afgesproken tijd was hij mooi optijd

Lobith

ML Ecker-Smits

Geweldig had zaterdag een prutser,maar dit bedrijf is efficient en ook vriendelijk.Een aanrader als u ongewenste beestjes heeft.Zeer tevreden.

Huizen