Pim

Snel geholpen en geen last meer van wespen

Berkel en Rodenrijs

Leon van der Goes

Na telefonisch contact was hij binnen een paar uur al bij ons en heeft ons vriendelijk en snel geholpen; en aanrader !

Bergschenhoek

Rustige uitleg, professioneel, goed maatregelen, zeker aan te bevelen bij ongedierte.

Capelle a/d IJssel

H.S.

Zeer goede en prettige service, vakbekwaam en zocht ook echt naar het probleem, niet alleen het bestrijden van.

Capelle a/d IJssel

P.

Pieter was erg vriendelijk en behulpzaam! Het probleem zat op een moeilijk bereikbare plek, en hij heeft dat prima weten op te lossen.
Dit is de tweede keer dat hij bij ons is geweest om...
Dit is de tweede keer dat hij bij ons is geweest om problemen op te lossen. En bij elk volgend probleem is hij de eerste die ik bel!

I

Prima werk geleverd op een lastige locatie op het dak.
helaas geen terugkoppeling over de tijdsplanning. wel goede samenwerking met bereiken van de plek des onheils ;-)

Gouda

J

Na, op zaterdagmorgen de in- en uitgangen van de wespennesten te hebben bespoten, bleek al snel dat de beesten gedesoriÎnteerd leken; hun vlieggedrag was op slag veranderd. Gedurende het weekend... Na, op zaterdagmorgen de in- en uitgangen van de wespennesten te hebben bespoten, bleek al snel dat de beesten gedesoriÎnteerd leken; hun vlieggedrag was op slag veranderd. Gedurende het weekend kwam er af en toe nog eentje langs maar sinds vandaag (dinsdag) hebben we geen wesp meer gezien. We zijn er blij mee, zeker als je bedenkt dat ze pal aan de voordeur zaten.

Niewerkerk aan den IJssel

F

We hadden last van wespen, de bestrijder kon snel komen, ook nog even andere gaten in de muur bespoten (in de stromende regen). Aardige man, snelle service. Ik ben tevreden.

J.L.

Dhr. van de Rhee was heel vriendelijk, duidelijk en ging vakkundig te werk. Hij is 2 dagen geleden geweest, dus we kunnen nog niets over het eindresultaat zeggen maar we hebben er vertrouwen in dat... Dhr. van de Rhee was heel vriendelijk, duidelijk en ging vakkundig te werk. Hij is 2 dagen geleden geweest, dus we kunnen nog niets over het eindresultaat zeggen maar we hebben er vertrouwen in dat het goed komt.

Rotterdam

Frans

Prima geholpen, vakkundig en vriendelijk. Ook de nazorg is geod.