Remco

FMB services kwam na het eerste telefonisch contact al snel het probleem verhelpen. Goede en duidelijke communicatie

Hengelo

Jessica

Ik had gebeld en werd meteen opgenomen zonder wachttijd. Kijk daar scoor je bij mij al punten mee. Vriendelijk te woord gestaan door een lieve dame.
Dinsdag afgesproken voor een tijd en werd...
Dinsdag afgesproken voor een tijd en werd echt netjes gebeld door de bestrijder dat hij iets later is.
Hij was er heel snel en heeft de hommels in ons wc raam bestrijdt.
Volge de dag geen gezoem meer op het toilet dus konden we weer lekker zitten in ons hokkie. We zijn geholpen door een vriendelijk sociale man die echt verstand er van heeft en heeft het echt top opgelost. Zijn naam is Arjan Bergsma.
ARJAN NAMENS MIJ EN MIJN MAN TOP WERK GELEVERD. DANK JE WEL.

Almelo

Robert

Goed geholpen.
Fijne service.

Lochem

karin

Mail gestuurd werd al 4 dagen niet op gereageerd.
toen gebeld er werd mij meerdere keren beloofd dat ze terug zouden bellen, maar niks hoor.
Het probleem zou pas opgelost worden op z'n...
Mail gestuurd werd al 4 dagen niet op gereageerd.
Het probleem zou pas opgelost worden op z'n vroegst 1@ 2 weken later dan zouden ze een keer langskomen.
Er werd mij steeds gezegt dat ze het erg druk hadden maar na meerdere contact pogingen van mijn kant uit ben ik er maar mee opgehouden want mijn probleem is dus niks mee gedaan.
Voor mij dus absoluut geen betrouwbaar bedrijf.

oldenzaal

Jan Enserink

Toen na een paar dagen nog niet alle wespen verdwenen waren kwam de bestrijder nog een keer. Hoorde bij de service.

Eefde