Fred en

Prima winkel.

Goede service en nazorg.

Jeffry Klein

Komt met goede oplossing als het niet voorradig is en houd mij netjes op de hoogte top service

Vriendelijk oplossingsgericht eerlijk

Marco

Het was een. Prettige samenwerking.

Snelle en goede levering

Lange levertijd (meerdere maanden), geen tussentijdse update, moest zelf navraag doen maar status. Product (sokken) stond als aanbieding op het web, maar bleek dus niet voorradig.

Product is wel exact wat ik wilde.

Reactie bdstore.com:

Beste heer Venema,
Beste heer Venema,
bedankt voor uw reactie. Wij streven ernaar, onze klanten gedurende het verkoopproces op de hoogte te houden. In uw geval is dit niet gelukt. Onze excuus hiervoor. Met betrekking tot uw besteld product, hebben wij helaas te maken met leveringsproblemen, als gevolg van de pandemie. We streven ernaar en hopen dat we snel weer terug zijn op de situatie voor de pandemie.
met vriendelijke groet

Rob Lentz

Makkelijk te bestellen online

Snelheid en kwaliteit

Marga Lanting

Bestelling werd keurig verpakt en correct verzonden. De factuur en info van de zaak die werd meegestuurd gaf een persoonlijke touch in de hedendaagse digitale wereld.

Correct en persoonlijk.

irene wisse wondergem

goede wandelschoen

Kees De Jong

Kort en bondig, zeer goed.

Gelijk een feedback als iets er niet is of op voorraad ligt. Dan kun je kiezen voor een alternatief of het geld wordt snel (ervaring mee) terug gestort. Goede service.

eekman

Late bezorging

product lijkt ok

Tom Paulussen

Namaak product ontvangen. Geen communicatie.