John

Het heeft even geduurd maar daar konden ze niets aan doen nu heb ik een fijne schoen met sokken!!!

goede leerancier

Anja de V

Snel geleverd Prijs was goed

Gert-Jan de Zeeuw

Mijn bestelling, Berkley trilene clear 0.70 MM, was aleen beschikbaar in kleur. Ik kreeg een telefoontje met de vraag of Berkley trilene clear 0.80 MM ook goed was. Op mijn vraag of deze lijn idd... Mijn bestelling, Berkley trilene clear 0.70 MM, was aleen beschikbaar in kleur. Ik kreeg een telefoontje met de vraag of Berkley trilene clear 0.80 MM ook goed was. Op mijn vraag of deze lijn idd transparant (clear) was werd er meteen een doos open gemaakt om te controleren. Binnen 3 werkdagen had ik mijn bestelling in huis.

Grote voorraad, meedenkend vermogen, goede communicatie en
grote leverstiptheid.
Ik heb al meerdere malen bestellingen geplaatst en ben zéér tevreden over de afhandeling.

Komen afspraken na👍🏻

anneleen

Wij hebben legerschoenen besteld met een paar extra veters. Ik had graag d.m.v. een kortingscode een potje zwarte schoenpoets mee willen bestellen. Helaas kreeg ik de kortingscode niet meer door me... Wij hebben legerschoenen besteld met een paar extra veters. Ik had graag d.m.v. een kortingscode een potje zwarte schoenpoets mee willen bestellen. Helaas kreeg ik de kortingscode niet meer door me in te schrijven voor de nieuwsbrief. Deze actie was van vorig jaar vertelde de klantenservice. Niks aan te doen dacht ik... Maar toen ik alsnog bestelde via de site, kreeg ik wel weer de melding (van deze actie) bij de bestelling/betaling. Dus toch maar even bij opmerkingen genoemd ;)
En hoe leuk is het dan , om het pakket open te maken en een potje schoenpoets te ontdekken! Verpakt in een mooie stoer kadopapiertje!! Dat geeft een glimlach! Dankjewel BDstore!!

duidelijke klantenservice, stapje extra voor de klant, goed verpakt, mooie producten!

Peter Baade

Besteld via internet en dat ging prima.

Snelle levering en goed ingepakt

Marc van Prooijen

Na wat vertraging buiten schuld BD Store om, schuld Post.nl, nu uiteindelijk net artikelen ontvangen.

Communicatie en oplossing.

John

Goede producten,goede prijzen maar levertijd kan beter.

mooie makkelijke website, telefonisch contact.

Zeer klantvriendelijk, denken met je mee.

Genoeg personeel aanwezig zodat ze echt de tijd voor je nemen.

Goede snelle levering met goed klantcontact over de bezorging