J

Na afspraak op tijd

Kees

Al zo lang ik in Middelburg woon, sinds 1978, is deze winkel me nog nooit tegengevallen. De mensen zijn altijd aardig, rustig en behulpzaam en hebben kennis van zaken. Wat wil je nog meer? Gelukkig... Al zo lang ik in Middelburg woon, sinds 1978, is deze winkel me nog nooit tegengevallen. De mensen zijn altijd aardig, rustig en behulpzaam en hebben kennis van zaken. Wat wil je nog meer? Gelukkig is het niet alleen een onlineshop!

De vakkundige bediening.

Herbert Hendriks

Oké, na een week eens bellen waar mijn bestelling bleef. Aardige man aan telefoon. Legde uit dat de hengel niet voorradig was,....maar de dag erop zou mijn pakket binnen zijn. NOT. Weekend en twee... Oké, na een week eens bellen waar mijn bestelling bleef. Aardige man aan telefoon. Legde uit dat de hengel niet voorradig was,....maar de dag erop zou mijn pakket binnen zijn. NOT. Weekend en twee dagen gewacht weer gebeld. Geen track en trace en in gesprek gegaan. Staat de buurman in een keer voor de deur met HET pakket. Top zou je denken. Hengel, check, hakenboekjes, check, verkorven, dacht het niet. Verkeerde jammer.

Heb in ieder geval mijn hengel. Aardig personeel aan telefoon

Emy

Snelle levering van bestelde product, netjes verpakt en duidelijke instructies voor een eventueel retour/ruil zending.

Snelle levering en duidelijke retour instructies.

Johan van der Bij

Vlotte verzending en gemakkelijke communicatie!

Bereikbaarheid qua communicatie en service

Michiel

Eerste keer dat ik wat besteld heb bij bdstore, dus nog niet zoveel ervaring met deze zaak.

Bestelling snel verwerkt en verstuurd

R NIEUWLAND

Westerhof

Pas beweging na mailen.

Uiteindelijk geleverd

Ronald Jansen

Mijn ervaring met dit bedrijf was niets amders dan goed.

Ondanks de huidige situatie wt betreft het Corona had ik mijn bestelling alsnog bij zonder snel binnen.

X

Ze hadden precies wat ik zocht tegen een aanvaardbare prijs.

Er werd op een correcte wijze contact opgenomen toen er een probleem met de levering was. Die overigens snel verholpen was.