Kwaliteit
8.2/10
Afspraak maken
Communicatie

J.Schokker

Jarenlang een goede ervaring met dit bedrijf.

De afgesproken handelingen worden altijd nagekomen.

Johann Bergmann

Zoals altijd, prima service

Eetcafe De Barbier Ouwerkerk

Zeer vlot en vriendelijk geholpen

Prima advies over welke band ik nodig heb

Erwin Brohm

Netjes te woord gestaan. Goed advies. Snelle afhandeling

Duidelijk en helder

J. Moerkerke

Banden op internet besteld bij Autobandenmarkt.nl Deze werden 2 dagen later hier afgeleverd waarover men mij informeerde. Bij het maken van de afspraak kon ik pas 2 dagen later terecht omdat ze het... Banden op internet besteld bij Autobandenmarkt.nl Deze werden 2 dagen later hier afgeleverd waarover men mij informeerde. Bij het maken van de afspraak kon ik pas 2 dagen later terecht omdat ze het druk hadden met winterbanden wissels. Uiteindelijk een afspraak gemaakt om 14.00 uur waarbij ik keurig op tijd was. Men begon echter pas om 14.10 uur aan mijn auto.

Reactie Bandenservicenumansdorp.nl:

Geachte heer Moerkerke,
Geachte heer Moerkerke,
Ondanks dat u de banden niet bij ons gekocht had en wij het erg druk hadden, hebben wij u toch binnen 2 dagen kunnen helpen. Dat wij door drukte 10 minuten uitliepen is bij ons geen gewoonte en hiervoor dan ook excuses.
M.vr.gr.
Bandenservice Numansdorp

P den Hartog

Goed advies

Albert van der Meer

Het is de tweede keer dat ik dit bedrijf bezoekt . De eerste keer voor winterbanden en nu voor allseason banden van Continental . Het is de directe aanpak van met name Leo . Je stuurt een... Het is de tweede keer dat ik dit bedrijf bezoekt . De eerste keer voor winterbanden en nu voor allseason banden van Continental . Het is de directe aanpak van met name Leo . Je stuurt een e-mailtje dat je dat merk banden wil hebben , of dat te leveren is en wat is de prijs en dezelfde dag heb je antwoordt . Een paar dagen later zitten ze erom heen .

De service , de prijs en zeker ook de snelle reactie van LEO .!!!

T. Meijer

Correcte behandeling en ze werken op tijd. Prima

Op tijd. Je hoeft niet te wachten. Correcte benadering door het personeel. Ze werken secuur.

Spackspuitbedrijf Arjan van Vliet

Betrouwbaar met eerlijk advies

Snelle en nette service

R. Van Es

Geweldig geholpen. Zonder afspraak, hup zo aan de slag. Moest o.a. uitgelijnd worden, achter remblokken vervangen en olie verversen filter vervangen. Vakkundig, zeer scherp geprijsd. Materiaal moest... Geweldig geholpen. Zonder afspraak, hup zo aan de slag. Moest o.a. uitgelijnd worden, achter remblokken vervangen en olie verversen filter vervangen. Vakkundig, zeer scherp geprijsd. Materiaal moest besteld worden kon zo een auto van het bedrijf meenemen voor de rest van de dag. Gaven m.i. objectief advies. Viel op door NIET direct vervanging van onderdelen te adviseren maar wel in de gaten te houden.
Verder fris aandoende zaak, opgeruimd, schoon, overzichtelijk en vooral zeer vriendelijk personeel.
Zal hier zeker vaker komen. Ook een aanrader voor anderen.

Mvg. R van Es
Puttershoek