Offerte

Bereikbaarheid

Mw. J. Mouton

Een en al lof!!

Snel en helder

Telefonische bereikbaarheid Gitsels kan iets beter

Fam. Van Der Linde

Wij kunnen niet anders zeggen dat onze ervaring goed is met de badkamerspecialist. Een goede begeleiding in het maken van de keuzes en een warm welkom in de zaak. Mede dankzij de uitvoering door een... Wij kunnen niet anders zeggen dat onze ervaring goed is met de badkamerspecialist. Een goede begeleiding in het maken van de keuzes en een warm welkom in de zaak. Mede dankzij de uitvoering door een ZZP-er met goede deskundigheid en een hoge mate van perfectionisme is onze badkamer geheel naar wens voltooid. Alle partijen zijn oplossingsgericht bij eventuele onmissies.

Het meedenken in de te maken keuzes.

Communicatie met de klant mag verbeterd worden

Mw. Van De Kraats

Ik ben zo goed geholpen. Er wordt met je meegedacht en de gesprekken verliepen uiterst plezierig.

Er wordt tijd voor je genomen. Er wordt je niets opgedrongen.
Ze zoeken goed uit of ze aan je wensen kunnen voldoen.
En een zeer prettige en vakkundige aannemer!

Geen.

Familie Van Hattum-Kapel

Mooie stijlvolle badkamer gekocht

Goede kwaliteit

Fam. Ruigewaard

We zijn erg tevreden over Gitsels. Samen met Harald hebben we een prachtige badkamer samengesteld. We hebben daar ruim de tijd voor genomen en op geen moment voelden wij druk om (sneller) een keuze... We zijn erg tevreden over Gitsels. Samen met Harald hebben we een prachtige badkamer samengesteld. We hebben daar ruim de tijd voor genomen en op geen moment voelden wij druk om (sneller) een keuze te maken. Harald is daarbij een erg prettige adviseur. Alle ruimte om te experimenteren, maar wel duidelijke voorstellen om keuzestress te vermijden. Het duurde even voordat een monteur beschikbaar was om de badkamer te plaatsen, maar daarover was Gitsels transparant dus kwam het niet als verassing. Alles is kortgeleden keurig opgeleverd. We zijn erg blij met onze nieuwe badkamer.

Prettige ongedwongen sfeer. Goede adviezen.

We wisten dat het even zou duren voordat de badkamer geplaatst kon worden ivm drukte, maar nog wat meer communicatie in de tussentijd was prettig geweest.

Mw. Heinen

Eerst een telefonische afspraak gehad en wat later een afspraak in de showroom gemaakt. Vanaf dat moment ging alles snel. Een mooie tekening, een goede offerte en de afspraak om de badkamer te gaan... Eerst een telefonische afspraak gehad en wat later een afspraak in de showroom gemaakt. Vanaf dat moment ging alles snel. Een mooie tekening, een goede offerte en de afspraak om de badkamer te gaan zetten. De verbouwing zelf is heel soepel verlopen. Ik had goed contact met de werknemer en hij dacht mee met de beslissingen en keuzes. Een echte vakman! Ik ben ontzettend blij met het resultaat.

kundigheid, meedenken

Familie Van Gelder

Ons eerste contact was telefonisch en dat direct zo'n fijn gesprek dat we meteen een afspraak gemaakt hebben in de showroom. Op de afgesproken tijd werden we allerhartelijkst ontvangen door de... Ons eerste contact was telefonisch en dat direct zo'n fijn gesprek dat we meteen een afspraak gemaakt hebben in de showroom. Op de afgesproken tijd werden we allerhartelijkst ontvangen door de verkoper. Deze heeft ons uitstekend geadviseeerd bij de vier badkamers die we nodig hadden. Verrassende combinaties, de allernieuwste toepassingen en technieken, mooie designers artikelen en bekende merken, een overvloed aan keus.
De offerte was overzichtelijk en duidelijk én binnen onze begroting.
Gitsels is heel flexibel als het gaat om het verzenden van de aangekochte spullen, echte meedenkers.
Ook als het gaat om nazorg, iets veranderen, ruilen, bijbestellen, het is allemaal geen probleem.
Een echte aanrader dus!

Uitstekend advies, ruime keus, flexibel en goede nazorg.

Denk er over na om meer vestigingen te openen zodat nóg meer mensen kunnen profiteren.

Familie Jorritsma

Wij zijn erg blij dat we bij het bedrijf Gitsels terecht zijn gekomen. De badkamer is professioneel geplaatst zonder bijkomende problemen en het is een mooie badkamer geworden.
Als wij een...
Als wij een vraag hadden, werd daar meteen op in gegaan. Met de werknemer van het bedrijf hebben we een een goed contact gehad en er werd schoon gewerkt.

Professioneel, prettig contact, snelle afhandeling.

Eigenlijk kunnen wij niets bedenken.

M. Hacfoort

Toch goedgekomen

Afspraak voor schouwing snel gemaakt en nagekomen, professionele offerte

Sneller offerte uitbrengen en duidelijker aangeven wanneer het kan. Nee zeggen tegen een klus is ook een optie, wees in elk geval duidelijk.