Offerte
Nazorg
Communicatie

fam. Claassen

Goed werk geleverd, geenklachten

alles onder een dak, een aanspreekpunt voor alle werkonderdelen

iets mer overleg , denkwerk vooraf over ontwerp

Familie van Wees

In juni door aangenaam badkamers zowel de toilet als de badkamer laten vervangen. In vier weken was de klus geklaard, met een prachtig resultaat! We zijn heel goed geadviseerd en het werk is... In juni door aangenaam badkamers zowel de toilet als de badkamer laten vervangen. In vier weken was de klus geklaard, met een prachtig resultaat! We zijn heel goed geadviseerd en het werk is volledig volgens de planning, keurig uitgevoerd. Wij zijn zelf vier weken weggegaan maar zijn door aangenaam badkamers gedurende de verbouwing goed geïnformeerd. Kortom goed en betrouwbaar bedrijf dat we zeker aanraden!

Goed advies, werken netjes, mooie materialen, goede prijs kwaliteit, komen afspraken na.

Geen aanbeveling

J. Langens

Onze badkamer is fantastisch geworden!

Van te voren werd er door Aangenaam Badkamers uitgebreid de tijd genomen om naar onze wensen te luisteren, er werd vervolgens snel een ontwerp gemaakt en daarna vlot uitgevoerd.

Beslist geen verbeterpunten!

P. Gijsen

Topbedrijf met uitsluitend vakmensen die iets moois van je badkamer willen maken. Speciale waardering voor Peter de tegelzetter, vakman en een prettig persoon in de omgang.

Planning werd goed doorgesproken, het was nooit een verrassing of er wel of niet iemand zou komen.

P. van Gaal

Kwalitatief goed

Geduld en goed advies

Door de drukte moet je soms zelf achter je afspraken aan, maar als je een afspraak hebt, hebben ze geduld en geven goed advies

J. Braakman

Prachtige badkamer voor de 3e keer

Goede tegelzetter en instalatie monteurs

Niets

J. Reijersen van Buuren

Professioneel en vriendelijk.
Met het uitzoeken van de badkamer, eerlijke verkoop, niet om je iets aan te praten.
Maakt waar, waar ze voor staan!

Personeel werkt netjes. En levert goed werk. Lossen "problemen" netjes op.
Je krijgt waar voor je geld!

Geen.
Ga zo door!

L. Houkes

Dit bedrijf doet zijn naam eer aan, onze ervaring met deze badkamer specialist was dan ook zeer "Aangenaam"

Meedenken, creatief, nemen de tijd tijdens het uitkiezen van de producten.

Wellicht van tevoren aangeven dat zzp'er badkamer komt installeren

Y. James

Wij zijn heel erg tevreden met het advies, goede communicatie, de montage en uiteindelijk onze prachtige badkamer!

Goede én eerlijke informatie. Er wordt alle tijd voor je genomen. Vragen worden direct beantwoord. Bij oplevering wederom een goed advies en persoonlijke aandacht.

Geen! Wij zijn uitermate tevreden.

J.J. Heesakkers

Servicegericht en vakkundig