Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Familie Lammertink

Wij zijn heel tevreden met onze badkamer en toilet! Het advies in de winkel, de uitvoering en het eindresultaat is naar tevredenheid. Kleine problemen werden snel opgelost met prettige communicatie.

Oog voor details, kwaliteit van materialen en communicatie.

N.v.t.

Familie Zwaaneveld

Het eerste contact in de showroom was erg prettig. Bij het ontwerpen van onze badkamer en wc werd meegedacht. Uiteindelijk een ontwerp geheel naar onze wensen. Het contact, persoonlijk en... Het eerste contact in de showroom was erg prettig. Bij het ontwerpen van onze badkamer en wc werd meegedacht. Uiteindelijk een ontwerp geheel naar onze wensen. Het contact, persoonlijk en telefonisch, verliep altijd in een gemoedelijke sfeer. Het uiteindelijke resultaat mag er zijn. Netjes en vakkundig afgewerkt.

Uiterst correcte afhandeling van klachten achteraf.

n.v.t.

Familie Nijenhuis

Wij hebben Oude Geerdink als een deskundig en vakkundig bedrijf ervaren. Ze doen wat ze beloven, de kwaliteit van het werk is hoogwaardig.
Vanaf offertefase tot en met de oplevering een goede...
Vanaf offertefase tot en met de oplevering een goede en fijne samenwerking. De vakmensen die voor hun werken staan voor hun werk.
Kortom een prima bedrijf die aan te raden is.

Doen wat ze beloven.
Komen hun planning na.
Hoogwaardige kwaliteit van materialen en het werk.
Goede adviezen voor en tijdens het werk.
Het werk van de verschillende vaklieden...
Doen wat ze beloven.
Komen hun planning na.
Hoogwaardige kwaliteit van materialen en het werk.
Goede adviezen voor en tijdens het werk.
Het werk van de verschillende vaklieden (installateur, tegelzetter en timmerlieden) is goed op elkaar afgestemd.

Een prima ervaring, geen verbeterpunten.

Familie Swerink

Badkamer en WC geplaatst.

Komen afspraken na, er word netjes gewerkt en alles tot in de puntjes afgewerkt.

Familie Hoitink

Afspraken worden prima nagekomen. Oude Geerdink ontzorgt volledig.

Eén aanspreekpunt voor de hele klus. En alle onderdelen van de klus in één hand

N.v.t.

Familie Eenkhoorn

Zeer tevreden over het gehele proces van ontwerp tot offerte en de uitvoering

Prettige afstemming en vriendelijke benadering van alle betrokken mensen

Familie Lenferink

Fijne communicatie en een ontzettend mooie badkamer & wc gekregen! Ze denken goed mee en zijn oplossingsgericht.

Vakmannen aan het werk, communicatie, meedenkend

Mevrouw Weernink

In een woord geweldig.
Super goeie service en communicatie en het belangrijkste…..Een fantastische badkamer!

Goeie service en communicatie.

Geen, gewoon zo doorgaan!

van Soesbergen

Onze badkamer is gerenoveerd door Oude Geerdink. Dit heeft geresulteerd in een doordacht ontwerp met een luxe uitstraling. Voor aanvang van de werkzaamheden is een planning overhandigd. Tijdens... Onze badkamer is gerenoveerd door Oude Geerdink. Dit heeft geresulteerd in een doordacht ontwerp met een luxe uitstraling. Voor aanvang van de werkzaamheden is een planning overhandigd. Tijdens uitvoering is deze strakke planning volledig waargemaakt.
Van sloopwerkzaamheden tot oplevering is er netjes gewerkt, afval is steeds keurig opgeruimd.

Alle werkzaamheden zijn uitgevoerd door eigen vakmensen uit de regio. Daarmee 1 aanspreekpunt voor alle werkzaamheden, erg duidelijk. Correct in de omgang en aanpakkers mentaliteit.
Tegelwerk...
Tegelwerk is zeer strak uitgevoerd, afmontage is vakkundig uitgevoerd.

n.v.t.

Familie Hampsink

Oude Geerdink is een bedrijf met veel ervaring, dat merk je aan alles.
Deskundig in de ontwerpfase en de materiaalkeuze.
Enthousiast en goed meedenkend over de indeling.
Fijne...
Oude Geerdink is een bedrijf met veel ervaring, dat merk je aan alles.
Deskundig in de ontwerpfase en de materiaalkeuze.
Enthousiast en goed meedenkend over de indeling.
Fijne betrouwbare mensen.

Goede communicatie, in overleg is er veel mogelijk.
Nette betrouwbare mensen die verstand van zaken hebben, zeer goede installateur die erg netjes werkt.
De levertijd was best lang maar...
Goede communicatie, in overleg is er veel mogelijk.
De levertijd was best lang maar het wachten waard, we hebben nu een geweldige badkamer en een mooi toilet.
Kortom we zijn blij dat we voor Oude Geerdink hebben gekozen.

De afwerking, was door tijdsdruk enigszins rommelig, maar bij de oplevering, (die een beetje laat was) werd dit allemaal netjes opgelost.