Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Marco klepper

Wij waren zeer tevreden over bliek sanitair goede planning,die vloeiend verliep..Alle materialen op tijd aanwezig, goede communicatie ...en erg blij met het resultaat...

Communicatie....Loodgieterswerk...en de vele goede tips die wij kregen..

Dit is niet hun eerste badkamer, dus weten ze daar precies hoe het werkt..👍👍

Jaap Bond

Zeer goed. De ontvangst in de showroom. Het advies. Echt met ons meedenken en ook de flexibiliteit. De planning was echt perfect. Alles liep in elkaar over en de mensen die over de vloer kwamen... Zeer goed. De ontvangst in de showroom. Het advies. Echt met ons meedenken en ook de flexibiliteit. De planning was echt perfect. Alles liep in elkaar over en de mensen die over de vloer kwamen waren allemaal netjes en echte vaklui. Een geoliede machine.

Zie commentaar hierboven.

Zou het echt niet weten.

Mevr Diaz

In de winkel vlot tot de juiste keuze kunnen komen, de monteurs hebben vakwerk afgeleverd!
Enorm blij met het resultaat!

De service van de monteurs

De offerte zou nog specifieker gemaakt kunnen worden

Maurice Vliege

Topbadkamer van een topbedrijf

Levering van maatwerk rekening houdend met speciale wensen. Ter plekke nog aanpassingen kunnen maken aan hetgeen wordt opgeleverd. Zeer vriendelijke en deskundige medewerkers.

Nee

fam v/d Maeden

Zeer goed

Vriendelijk, meedenken, kijken naar oplossingen

Fam Schilder

Zeer tevreden

Vakkennis, hoog werktempo en meedenken.

Continueer dit hoge niveau.

Karola Buis-Roet

Super!

Hele goede duidelijke communicatie

Eigenlijk niet.

Fam van Nieuwkerk

Heel prettig vanaf de offerte tot en met de oplevering.

contact vooraf, schoonmaken elke dag na het werk en afronding met handdoekje en zeepje.

Geen tips.

Richard de Boer

Onze ervaring met Bliek Sanitair is zeer goed. Het is een klein (familie) bedrijf waardoor de communicatie binnen het bedrijf zeer effectief is. Tijdens het eerste bezoek aan de showroom werden we... Onze ervaring met Bliek Sanitair is zeer goed. Het is een klein (familie) bedrijf waardoor de communicatie binnen het bedrijf zeer effectief is. Tijdens het eerste bezoek aan de showroom werden we hartelijk ontvangen. We hebben onze wensen duidelijk kunnen maken en daardoor een tweede afspraak gemaakt. Voor deze afspraak had ik wat gegevens opgestuurd waarmee een 3D tekening gemaakt werd van de badkamer. Doordat de tekening al zo goed was konden we al snel door de showroom om naar de inrichting te kijken waarmee de definitieve prijs bepaald kon worden. Snel daarna konden we de offerte tekenen en is de planning gemaakt voor het plaatsen. Tijdens de verbouwing van 2 weken kon je per dag de voortgang goed zien het ook tijdens de verbouwing wordt er goed gecommuniceerd over zaken als hoogtes of plaatsbepaling van bepaalde zaken in de badkamer.
Ook de monteur van het plafond heeft goed meegedacht over de te plaatsen verlichting en als laatste is de monteur die de naden heeft afgekit in de badkamer geweest ook dit was weer een vakman wat een strak werk heeft hij afgeleverd. Op aanraden van de kitter hebben we de kit 3 dagen goed laten drogen voordat we de badkamer in gebruik hebben genomen.
Tot op de dag van vandaag genieten we nog steeds van onze wellness ruimte.

Twee vakmannen die de badkamer hebben verbouwd waardoor je goede communicatie hebt. Daarnaast hebben de monteurs alles van de voordeur tot aan de badkamer netjes afgedekt.

Ik zou ze niet kunnen bedenken

Fam Verlaan

In 1 woord geweldig

Alle kennis in eigen huis