Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Familie Mosselaar

Wij hebben jullie ervaren als een meedenkend op maat adviseur! Goed inspelen op de individuele wensen en mogelijkheden.

Snel reageren op vragen en het onderhouden van persoonlijk contact dmv mail en app en winkel bezoek.
Ruime keuze en kwalitatief mooie producten.

Fam. Nieuwenhuis

Nieuwe badkamer en wc laten installeren.
Het is prachtig geworden en we genieten er dagelijks van

Er wordt goed overlegd en meegedacht.
En zat een productiefout in de wastafel. Dit zagen we pas na installatie.
Ook dit hebben ze vlot hersteld door middel van een andere te...
Er wordt goed overlegd en meegedacht.
En zat een productiefout in de wastafel. Dit zagen we pas na installatie.
Ook dit hebben ze vlot hersteld door middel van een andere te installeren.

Fam. Dorgelo

Fijne communicatie, denken goed mee, komen met goede ideeën waar je zelf niet aan hebt gedacht.

Persoonlijke aandacht zowel met advies als uitvoering.

de heer Atsma

Heb m'n sanitair (2 toiletten en badkamer) laten upgraden door Van der Meulen. Ben over zowel het voortraject (informatie, advisering), de uitvoering als de afwikkeling uiterst tevreden.

De uitvoering: vakmanschap.
Planning: in de uitvoering sloten de activiteiten van interne medewerkers en onderaannemers perfect op elkaar aan.

Na opdrachtverstrekking bleef reactie/bedankje uit; cliënt kan zich afvragen of getekende offerte wel is ontvangen, maar gelet op het kostenplaatje is een bedankje sowieso op z'n plek

fam. Thiecke

Zeer goed

Behulpzaam, betrouwbaar

De Stucadoor kwam bijna 1,5 uur later dan gecommuniceerd. Leverde wel goed werk af. Communicatie over derde partijen kan dus beter.

Mevrouw Rijswijk

Uitstekend.

Goed en praktisch advies, duidelijke afspraken, monteur heeft zeer netjes gewerkt.

?

Familie Visser

Supertevreden met onze nieuwe badkamer!

Deskundig personeel met oog voor detail, die meedenken tijdens het proces en daarin de klant centraal stellen. Grote klasse.

Mevr. Doetjes

V.d. Meulen Drachten

Vriendelijk personeel. Werken netjes.

Geen tips

familie Veldhuis

Prima bedrijf. Goed advies gekregen in de showroom en ook heel duidelijk qua kosten. Prachtige badkamer en keurig afgewerkt.

Er wordt geprobeerd om de verbouwing zo soepel mogelijk te laten verlopen zodat je snel weer gebruik kunt maken van je badkamer.

Geen. Prima bedrijf.

Mevrouw Anna van der Wal

Positief

Houden zich aan de afspraken w.b. Planning en uitvoering en hebben oog voor wat de client nodig heeft en echt graag wil .

Heb ik niet .