Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Stefan

Goed advies en fijn geholpen

Goed advies

Nvt

Uitstekende service en voorlichting

Meedenken met invulling badkamer. Service. Op opmerkingen wordt snel en adequaat gehandeld

Wacht tijd

Familie Tibben

Badkamer naar alle tevredenheid gerenoveerd

Ze hebben alle know-how in dienst, van sloopwerk t/m eindafwerking, installatie van water- elektra- en verwarming voorzieningen, tegelwerk.

Familie van Kruijssen

Uitstekend begeleid door René Merkenhof.
Ook de heer Hek sr. kwam persoonlijk de situatie bekijken.
Sjoerd is echt een pure vakman en harde werker. Geweldig.

We werden netjes op de hoogte gesteld en gehouden.

Neen

Familie Kortekaas

Een fantastisch bedrijf! Van het eerste gesprek tot de 'laatste tegel', alles klopte. Zeer kundige en prettige vakmensen.

Zeer prettig en kundig personeel, komen afspraken na en met de nieuwe showroom ...een prachtig bedrijf!

Nee, alles klopt.

Familie Ruijssenaars

Super geholpen in showroom door Rene ( helaas nu met pensioen) en ook de uiteindelijke plaatsing is erg goed uitgevoerd. Wij zijn super tevreden.

advies en montage.

slechts 1 openstaand puntje zelf moeten oplossen. Waarschijnlijk in alle drukte ter voorbereiding opening nieuwe showroom vergeten

Familie de Gans

Wij hadden echte vakmensen van Hek over de vloer. Ze werken enorm netjes en communiceerden goed over de keuzes die gemaakt moesten worden. Ik ben erg tevreden.

Goede communicatie, netjes werken (iedere dag alles netjes opruimen), stiptheid (altijd op tijd), er kunnen altijd dingen mislopen maar de specialisten van Hek geven je het gevoel dat alles goed zal... Goede communicatie, netjes werken (iedere dag alles netjes opruimen), stiptheid (altijd op tijd), er kunnen altijd dingen mislopen maar de specialisten van Hek geven je het gevoel dat alles goed zal komen.

Gerard en Thea van Wijngaarden

Onze ervaring met jullie bedrijf is uitstekend te noemen

Hartelijke en eerlijke open communicatie met hele goede adviezen.

Nadat we hierover zeer serieus hebben nagedacht, kunnen we dit echt niet zo ''een, twee. drie" naar voren brengen.

Mevr. Plasman

Goed advies, meedenken met de klant

Goede kwaliteit sanitair en tegels

Ik zou niet weten wat er verbeterd kan worden

De heer Koenders

Uitstekende service en perfecte installatie

kwaliteit

misschien meer tips/mogelijkheden waar je als klant niet direct aan denkt