Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Fam. Kwakkel

Prettig bedrijf met prachtige badkamer als resultaat

Tijdens de besprekingen komt de toekomstige badkamer bijna op ware grote op een scherm, daardoor krijg je een duidelijk beeld hoe de badkamer gaat worden. Ook de offerte is zeer helder van opzet.

Een planning voor de werkzaamheden tijdens de verbouwing ontbrak waardoor we een aantal keer zelf na moesten vragen bij (de overigens bijzonder kundige en vriendelijke vakmannen) wanneer ze weer... Een planning voor de werkzaamheden tijdens de verbouwing ontbrak waardoor we een aantal keer zelf na moesten vragen bij (de overigens bijzonder kundige en vriendelijke vakmannen) wanneer ze weer kwamen. We hadden graag geweten van tevoren op welke dagen er werkzaamheden zouden zijn.

Janet van Zanten

Goed meedenken,advies geven,en uiteindelijk wat je wil mogelijk maken.

alleen maar kwaliteit spullen

nee

In alle opzichten prima verlopen

Meedenken en communicatie

Zeer fijn geholpen met uitzoeken van nieuwe toilet.
Ruime keus aan Sanitair en tegels

Mooie showroom en goede service ook na oplevering

Zeer competente medewerkers en klantvriendelijk

Veel kennis van zaken

Super goede winkel!

Wij hebben een prettige ervaring met Het Culemborgs Badkamerhuys.

Prachtig groot scherm waar we ons ontwerp op konden zien.

Martin van Bommel

Wij hebben een heel goede ervaring met het Culemborgs badkamerhuys. Goed meegedacht met beschikbare ruimte. Wat resulteerde in mooie functionele badkamer. Correcte levering en goede nazorg.

Deskundig

Aanpassen rekeningnummer op rekening

E.R.Ronkes Agerbeek

Na eerst een vestiging van Baderie (concurrent) te hebben bezocht hebben wij op advies van een kennis een bezoek gebracht aan het BadkamerHuys te Culemborg. Goed dat wij dit hebben gedaan. De... Na eerst een vestiging van Baderie (concurrent) te hebben bezocht hebben wij op advies van een kennis een bezoek gebracht aan het BadkamerHuys te Culemborg. Goed dat wij dit hebben gedaan. De ontvangst & advies/kennis van zaken van de heer Gerard Thijs hebben ons zeer aangesproken. Vanaf het tekenen van de opdracht heeft dit bedrijf er alles aan gedaan om de werkzaamheden conform de afspraak uit te voeren, wat hun zeker tot in de puntjes is gelukt. Alle medewerkers die de werkzaamheden moesten uitvoeren hebben dit naar volle tevredenheid gedaan. Chapeau!
Vrienden & kennissen zouden wij zeker Het BadkamerHuys te Culemborg aanbevelen.

Zo doorgaan!