Offerte
Nazorg
Communicatie

H. Bouma

Goed gedaan.

Werken netjes en zijn vriendelijk

nvt

Janine van Buuren

Goede service!
Duidelijk advies.
Meedenkend.

Vakmanschap,netjes te werk gaan met uitbreken ed.Goede communicatie!

Geen!

P. van Zanten

Het wachten waard

Korte lijntjes

Beter advies over de ventilator

A. Vink

Er werd netjes gewerkt. Alles wat men ging doen werd keurig uitgelegd. Snelle werkers en uitstekende vakmensen. Weten waar ze het over hebben

vakmensen , mooie collectie

geen, ga zo door in een klein team, zodat iedereen weet waar men aan toe is

R. van Herk

Maakt verwachtingen meer dan waar!

Super enthousiast team! Of het nu gaat om het slopen en afvoeren van puin of het met precisie plaatsen en afwerken van tegelwerk, stuc of installatie, alles werd gedaan met een glimlach en... Super enthousiast team! Of het nu gaat om het slopen en afvoeren van puin of het met precisie plaatsen en afwerken van tegelwerk, stuc of installatie, alles werd gedaan met een glimlach en vakmanschap.

Voor ons was de begeleiding in de showroom zeer deskundig en is er ontzettend goed meegedacht over onze situatie. Geen probleem om het oorspronkelijke plan te wijzigen en alle tijd om goed uitleg te... Voor ons was de begeleiding in de showroom zeer deskundig en is er ontzettend goed meegedacht over onze situatie. Geen probleem om het oorspronkelijke plan te wijzigen en alle tijd om goed uitleg te geven.

Wanneer je voor een korte vraag in de showroom moet zijn of echt prijs stelt op persoonlijke aandacht, echt even een afspraak maken.

C. van der Poel

Topbedrijf dat luistert en meedenkt met je wensen. Werken heel netjes en zeer professioneel.

Vakmensen die weten waar ze het over hebben.

Misschien van tevoren beter communiceren dat het project nog wel eens kan uitlopen.

Anne

Badkamer en toilet

Jan luisterde goed naar onze wensen en heeft op basis daarvan 2 ontwerpen gemaakt zodat wij een goede keuze konden maken. Het plaatsen is heel deskundig gedaan. Ziet er top uit!

Bij vragen in het bestelproces iets sneller reageren. (Kwam altijd goed hoor)

R.Groenendijk

Zorgeloze verbouwing

Betrouwbaar, zorgvuldig en netjes.

In de communicatie kan het beter. Communicatie tijdens verbouwing was goed. Alles wat voor en na de verbouwing gecommuniceerd moest worden kan beter. Oplevering moet beter. Bij ons is geen... In de communicatie kan het beter. Communicatie tijdens verbouwing was goed. Alles wat voor en na de verbouwing gecommuniceerd moest worden kan beter. Oplevering moet beter. Bij ons is geen oplevering geweest. U bent toch bij ons twee weken aan het werk geweest en wij stellen het zeer op prijs dat er goed wordt opgeleverd en dat onze vragen beantwoord worden.

R.Zeemeijer

Dit is de buitencategorie. Vriendelijke en kundige medewerkers. Top gedaan

Deskundigheid

Nee

Fam. R.J Lodder

Prettige begeleiding bij aankoop nieuwe badkamer

Meedenken in oplossingen