Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Familie Riemersma/de Graaf

Wij hebben een heel goede ervaring met het bedrijf.

We werden steeds goed op de hoogte gehouden door de planner.

We zijn heel tevreden over de gang van zaken en zijn ook zeer tevreden over de badkamer.

Familie Visser

Professioneel en betrokken

Meedenken

Planning is niet altijd even duidelijk

fam. Siegersma

Prima ervaring

korte lijnen

in principe niet

Fam. de Vries

Super klantgericht en hele professionele installatie

Uitgebreid tijd nemen in het voortraject, verregaande ondersteuning tijdens de aanloop naar oplevering en zeer professionele installatie waarbij meegedacht wordt naar praktische en mooie esthetische... Uitgebreid tijd nemen in het voortraject, verregaande ondersteuning tijdens de aanloop naar oplevering en zeer professionele installatie waarbij meegedacht wordt naar praktische en mooie esthetische oplossingen.

Planning van stukadoor werkzaamheden liep wat stroef, maar onze eigen planning wat oplevering betreft liep ook erg uit.

De heer Benus

Het hele proces, dus van het uitzoeken, offerte, tot de oplevering duurde erg lang maar dat had meerdere oorzaken. Onder meer corona, levertijden en drukte. Verder was er pech door een scheur in een... Het hele proces, dus van het uitzoeken, offerte, tot de oplevering duurde erg lang maar dat had meerdere oorzaken. Onder meer corona, levertijden en drukte. Verder was er pech door een scheur in een kastje en een te korte stabilisatorstand. Daardoor duurde het proces nog eens veel langer dan gepland was. Het eindresultaat is echter naar volle tevredenheid.

Het denken in oplossingen na ontstane problemen. Tijdens de kerstvakantie, waar het bedrijf gesloten was, werd een extern klusbedrijf ingeschakeld om toch gebruik te kunnen maken van toilet en douche.

Ik heb een aantal keren zelf contact moeten leggen omdat ik niets van het bedrijf hoorde terwijl dat wel was afgesproken.

Fam. Penninga

Zeer klantvriendelijk en deskundig geholpen tijdens het uitzoeken van ons sanitair en tegels in onze nieuwbouwwoning.

Snelle reactie op mail en telefoon.

N.v.t

familie Kooistra

Was goed

Kwaliteit, goed aan de afspraken gehouden

Fam. Bosma

Meedenkend, nette aanpak.

goed advies en nemen de tijd

Begin was de communicatie goed, later in het proces niet helemaal goed op elkaar afgestemd.Over het resultaat zeer tevreden.Geen contact geweest over nazorg.

Mevr. Steenhuis

Het gevoel van een familiebedrijf. Ik werd goed geholpen zonder druk.

Aantal keren vooraf gebeld over wijzigingen. Werd heel goed meegedacht

Zou ik op dit moment niet weten.

Haringsma

Wij hebben samen met Van der Meulen Dachten,
onze badkamer gerenoveerd.
Onze samenwerking was zeer goed te noemen.
Aangezien wij zelf veel hebben gedaan, hebben we de voormontage en...
Wij hebben samen met Van der Meulen Dachten,
onze badkamer gerenoveerd.
Onze samenwerking was zeer goed te noemen.
Aangezien wij zelf veel hebben gedaan, hebben we de voormontage en de afmontage van het sanitair door hun monteur laten doen
Door hun ontwerp en materiaal keuze is het een perfekte badkamer geworden.

In mogelijkheden denken en waar nodig is, bij staan met raad en daad

Doorgaan met adviseren en begeleiden van klanten die grotendeels de verbouwing zelf doen