Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Groen

Zeer goed. Goed ontwerp. Prima geïnstalleerd.

Afspraak nakomen.

Offertes uitgebreider. Met documentatie.

Scholten

Een bedrijf dat meedenkt met de klant. Is klantvriendelijk en correct, weet waar ze over praten.

Snelle en precieze werkwijze, goede communicatie en vakkundig.

Geen.

Nieuwveld

Zeer meedenkend en nemen alle tijd voor het advies. Alles wordt uitgewerkt in een praktisch 3D ontwerp, zodat je meteen ziet hoe het eruit komt te zien. Dit helpt zeker in het maken van keuzes.... Zeer meedenkend en nemen alle tijd voor het advies. Alles wordt uitgewerkt in een praktisch 3D ontwerp, zodat je meteen ziet hoe het eruit komt te zien. Dit helpt zeker in het maken van keuzes. Eerlijk over kwaliteit van producten i.c.m. de prijs, zodat je producten met een goede prijs-kwaliteitverhouding kunt kiezen. Fijn dat ze ook komen kijken van tevoren of het ontwerp ook technisch haalbaar is. Ook tijdens en na de installatie zeer flexibel in het aanpassen en oplossen van bepaalde zaken. Van A tot Z een goed verzorgd en zorgvuldig proces!

Flexibiliteit, meedenkendheid, klein team en alles binnen één bedrijf geregeld, 3D uitwerking ontwerp voordat je een offerte krijgt, strakke afwerking, verzorgd tot in de puntjes.

Iets meer proactiviteit in zelf contact opnemen i.p.v. de klant zelf laten bellen als gezegd wordt “We laten iets weten”.
Handig om tijdens ontwerpfase aan te geven dat de Looox nisjes een...
Handig om tijdens ontwerpfase aan te geven dat de Looox nisjes een centimeter naar voren komen, dat was nu niet bekend.

C. Spaan

Verkoop en advies traject prima verlopen, verkoper neemt de tijd en denkt mee.
Verkoop en advies traject prima verlopen, verkoper neemt de tijd en denkt mee.
Installatie is keurig uitgevoerd, echter planning is een uitdaging. Geregeld miscommunicatie bij uitvoering of in de nazorg

Tegelwerk is strak. Badkamer meubels zijn netjes. Uitgevoerd werk zoals verwacht. Verkoop traject is prima verlopen

Communicatie verloopt niet altijd vlot en duidelijk, offertes en facturen zijn onoverzichtelijk en bestellingen zijn niet compleet. Planning is een aantal maal niet gehaald of gemaakte afspraken... Communicatie verloopt niet altijd vlot en duidelijk, offertes en facturen zijn onoverzichtelijk en bestellingen zijn niet compleet. Planning is een aantal maal niet gehaald of gemaakte afspraken worden niet op tijd nagekomen.

Fam.van der Laan

Prettige sfeer om een badkamer samen te stellen en ook bij de instalatie.
Prettige sfeer om een badkamer samen te stellen en ook bij de instalatie.
De badkamer is op dit moment nog niet geheel gereed omdat er maatwerk geplaatst moet worden en dan pas de oplevering gedaan wordt.

Fijn bedrijf korte lijnen

Op dit moment niet

Bosch-Langhout

Badkamer en WC aanleg; gang betegelen en wasmachine verplaatsen (aansluitpunten) naar zolder.

Mogelijkheid te WhatsApp-en.

G.J.Koppenaal

Enige jaren geleden hebben wij onze badkamer door dit bedrijf laten vernieuwen. Omdat dat geheel tot tevredenheid was gedaan hebben wij nu voor een geheel nieuw toilet weer voor hetzelfde bedrijf... Enige jaren geleden hebben wij onze badkamer door dit bedrijf laten vernieuwen. Omdat dat geheel tot tevredenheid was gedaan hebben wij nu voor een geheel nieuw toilet weer voor hetzelfde bedrijf gekozen. En weer tot 'algehele tevredenheid'

Mooie showroom, goede voorlichting, correcte planning, goede 3d-tekeningen van de klus, goede adm. afwerking van offertes, bestellingen en nota's, perfecte afwerking van de klus zelf.

Geen bijzonderheden

Muit

Als een warm bad toen wij voor het eerst binnenstapte in de showroom als tot de oplevering

Weten waar ze over praten en de monteurs weten ook wat ze doen.
Werken netjes en snel

Nog niet

Goed advies zowel bij aankoop als bij installatie.
Zeer tevreden over geleverde producten.

Keurig bedrijf, goed meegedacht.

ga vooral op deze manier door!

P.de Smit

Alles wordt keurig uitgevoerd. Communicatie verloopt prettig.

Deskundig. Betrouwbaar.

Eigenlijk niet