Offerte
Advies
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Uitstekend advies. Betrouwbaar. Perfecte service.

Komen altijd hun afspraken na.

Mariska

Ben ontzettend blij met m'n nieuwe badkamer. Erg netjes geplaatst en daarnaast worden afspraken nagekomen. Super service en contact.

Goed advies en werken netjes.
Komen afspraken na

Bram

Alles is vanaf het begin goed geregeld! Ze hebben het erg druk door de vele opdrachten, maar daar is in de service en afronding niets van te merken in nadelige zin. Ze gaan ervoor en hebben een knap... Alles is vanaf het begin goed geregeld! Ze hebben het erg druk door de vele opdrachten, maar daar is in de service en afronding niets van te merken in nadelige zin. Ze gaan ervoor en hebben een knap staaltje werk afgeleverd. Bedankt!

Ron

Fijn gesprek met verkoper duidelijk geen handjeklap zaak. Netjes en meedenkend. Tijdens verbouwing informeren hoe het mij bevalt.

Uitvoering exact zoals op sfeerimpressie en overeenkomst. Ik had een monteur die alles deed van slopen tot opleveren dus loodgieter, tegelzetter en elektricien alles door een man fijn!!!

Geen verbeterpunten kunne bedenken.

Matthijs Vermeij

Van begin tot eind top geregeld en vakwerk afgeleverd

Geen mooie praatjes, gewoon mooie spullen tegen een goede prijs en vakkundige installatie en afwerking

Geen verbeterpunten

Bert en anne Marie Lankhorst

Vanaf eerste moment click met de eigenaren/verkopers, goed team wat elkaar geweldig aanvult. Wordt goed geadviseerd, geen druk geen haast en keurige afhandeling van de plaatsing. Alles in 1 keer... Vanaf eerste moment click met de eigenaren/verkopers, goed team wat elkaar geweldig aanvult. Wordt goed geadviseerd, geen druk geen haast en keurige afhandeling van de plaatsing. Alles in 1 keer goed en de installateur denkt goed mee tijdens plaatsing en doet de handige aanpassinkjes waar je tijdens ontwerp niet aan denkt.

zie boven, ze nemen echt de tijd maar geen enkel moment het gevoel dat er iets moet..

Een receptioniste of hostess ;-) de heren hebben het in hun eerste jaar al zo druk dat ik me kan voorstellen dat er klanten misschien niet willen wachten terwijl ze dan echt goed advies en dito... Een receptioniste of hostess ;-) de heren hebben het in hun eerste jaar al zo druk dat ik me kan voorstellen dat er klanten misschien niet willen wachten terwijl ze dan echt goed advies en dito service mislopen. Wij zijn door zo'n ervaring elders juist bij Aangenaam terecht gekomen.

Ronald de Groot

Denken met je mee en komen met mooie en goede oplossingen. Erg tevreden over het voor traject en tijdens de uitvoering van de badkamer.

Weet gelijk waar je aan toe bent wat prijs en mogelijkheden betreft. Dit als erg prettig ervaren.
De mensen van Aangenaam badkamers doen erg hun best om de klant een zeer goed product te bezorgen.

Zeer positieve ervaring met Aangenaam Badkamers in Houten.
De medewerkers zijn zeer deskundig en prettig in de omgang.

- Zeer klantvriendelijk
- Goede communicatie
- Goed telefonisch bereikbaar
- Zeer deskundige medewerkers

3D Tekening van de badkamer opzetten duurt vrij lang

Wendy

Onze ervaring is erg goed met dit bedrijf, ze komen afspraken na en denken mee, ook de uitvoerende werkzaamheden verliepen rustig en goed!

Dat voor ons gevoel alles mogelijk is. En dat de badkamer pas af en klaar is als ook daadwerkelijk alles helemaal 100% naar wens is!

Nvt

J. Middelkoop te Wijk bij Duurstede.

Uitstekend.

Prettig en duidelijk. Wij wisten waar we aan toe waren. Goede adviezen.

Geen.