11966 beoordelingen

11966 Reviews

Linda Meijer

Via vriendin

Dorien Rutgers

Deze link kwam naar voren toen ik Bachbloesem intypte

Wat vond je van de vragenlijst (als je deze hebt ingevuld) ?

Prima kon mijn volledige info kwijt

Reactie Bach Bloesem Mix van Greetje:

Fijn dat wij weer een mix voor je hond mochten maken. Ik hoop dat Paco er weer baat bij heeft. Bedankt voor je review Dorien. Groetjes, Greetje

Dana

Ik zocht op internet specifiek naar bachbloesems voor kinderen, en kwam zo op uw website terecht.

Reactie Bach Bloesem Mix van Greetje:

Bedankt voor je mooie review🌺

E. Adriaanse

Duidelijke uitleg wat Bach bloesem kan doen

Goed en duidelijk

Reactie Bach Bloesem Mix van Greetje:

Heel fijn om te lezen dat onze informatie duidelijk is. U heeft de vragenlijst ook uitgebreid beantwoord en nu maar hopen dat de druppeltjes u goed zullen doen. Veel succes en bedankt voor uw... Heel fijn om te lezen dat onze informatie duidelijk is. U heeft de vragenlijst ook uitgebreid beantwoord en nu maar hopen dat de druppeltjes u goed zullen doen. Veel succes en bedankt voor uw review. Groeten, Greetje

Elly Kivits-Maas

Omdat ik reeds eerder druppels bij u besteld heb en dat goed is bevallen

Duidelijke en uitgebreide vragenlijst

Reactie Bach Bloesem Mix van Greetje:

Beste Elly, trouwe klanten waarderen wij zeer en heel fijn dat wij weer een mix voor u mochten maken. Ik hoop dat de druppeltjes u goed doen. Veel succes gewenst en bij vragen, mail ons gerust.... Beste Elly, trouwe klanten waarderen wij zeer en heel fijn dat wij weer een mix voor u mochten maken. Ik hoop dat de druppeltjes u goed doen. Veel succes gewenst en bij vragen, mail ons gerust. Groetjes Greetje

Ingrid Hellemans

Ik heb al een aantal keren bij jullie besteld en ben steeds heel tevreden geweest en daarom blijf ik dat doen. De site is heel duidelijk alsook de service. Je moet nooit lang wachten op een antwoord... Ik heb al een aantal keren bij jullie besteld en ben steeds heel tevreden geweest en daarom blijf ik dat doen. De site is heel duidelijk alsook de service. Je moet nooit lang wachten op een antwoord als je een vraag wilt stellen. De levering van de bestelde producten zijn ook altijd op tijd en de manier waarop de producten zijn verpakt is zeker niets op aan te merken. Ik ben super tevreden 😊

Wat vond je van de vragenlijst (als je deze hebt ingevuld) ?

Niks op aan te merken, zijn geen te lange vragenlijsten en als ik nog iets wil bijkomend vragen kan ik steeds bij jullie terecht.

Bedankt voor je vertrouwen Ingrid ☀️

Annelies boons

Gehoord van een vriendin

Fijne informatie

Reactie Bach Bloesem Mix van Greetje:

Bedankt voor je vertrouwen en leuke review!🌺

Monique Wehkamp

Via mijn moeder gehoord

Wat vond je van de vragenlijst (als je deze hebt ingevuld) ?

Goed ik denk dat je zo een goed beeld kan krijgen over iemand en wat iemand nodig heeft

Stefanie Benz

OPmdat ik op zoek was naar een betrouwbare website waar ik een op maat gemaakte bachbloesem mix kon bestellen.

Heel helder en duidelijk

Bedankt voor jouw review Stefanie🌟

Mireille

Veel keuze en gericht op maat

Goede en juiste vragen