Meirink Zwiers

Stond met pech in frankrijk was bij de ANWB verzekerd en bij Aveco wist ik eigelijk niet Maar aveco heeft de hoofdprijs verdiend wat een service.Hier is sevice nog met hoofdletters geschreven.

Zeer netjes afgehandeld.

Heel erg tevreden

Fred Bruggink

Nadat we pech kregen met onze camper zijn we op een uitermate prettige en kundige wijze geholpen. Dit gold voor de medewerkers van de klantenservice, de technische ondersteuning per telefoon,... Nadat we pech kregen met onze camper zijn we op een uitermate prettige en kundige wijze geholpen. Dit gold voor de medewerkers van de klantenservice, de technische ondersteuning per telefoon, alsmede de afhandeling van het vervoer naar de dichtstbijzijnde garage.

Het heeft heeeeeel lang geduurd

W. Van Riemsdijk

Nadat wij gestrand waren met onze VW camperbus in Normandië werden wij prettig en zeer snel geholpen door Aveco. Repatrieringsbedrijf Zinger verzorgde zeer snel een vervangende camperbus voor ons... Nadat wij gestrand waren met onze VW camperbus in Normandië werden wij prettig en zeer snel geholpen door Aveco. Repatrieringsbedrijf Zinger verzorgde zeer snel een vervangende camperbus voor ons zodat wij onze vakantie konden voortzetten.

Accurate en snelle afhandeling.

Lillian Ike

In Frankrijk gestrand met onze camper en binnen 48 uur waren wij geholpen met een gelijkwaardige camper om onze vakantie voort te zetten. Echt fantastisch geholpen door Aveco en de firma Zinger uit... In Frankrijk gestrand met onze camper en binnen 48 uur waren wij geholpen met een gelijkwaardige camper om onze vakantie voort te zetten. Echt fantastisch geholpen door Aveco en de firma Zinger uit Beilen.