Goede communicatie via app over halen en brengen. Flexibel, komen afspraak na. Snelle reactie op app. Schade goed hersteld.

Ze hebben mijn auto prima gerepareerd. Mijn auto had flinke schade nadar iemand er tegenaan had gezeten en doorgereden was. Van de schade is niks.meer te zien.
Echter moesten er ook wat...
Echter moesten er ook wat gespoten worden. Mijn auto is van origine parelmoer wit. Die kleur konden zw niet precies leveren. Ik kreeg daarbij een verhaal dat mijn hele auto ooit helemaal overgespoten zou zijn in een niet originele kleur. Dat vond ik wel een gek verhaal, maar ik kon er niks mee. Volgens asn hadden ze dat ook met expert vd verzekering besproken.
Bij normaal daglicht valt het kleurverschil niet heel erg op. Maar bij zonlicht wel. Dat vind ik wel een beetje jammer. Maar nogmaals: de schade hebben ze wel top gerepareerd.

We zijn goed geholpen, steeds tussendoor informatie, fijne leenauto en erg blij met de inzet om te zorgen dat we ons autootje kunnen houden.

Zeer behulpzaam en meedenkend

Super snel en vriendelijk

Het contact met het bedrijf was erg prettig en vriendelijk.
Ze komen de afspraken na.
resultaat is goed

Zeer positief! Keurig ontvangen, leenauto stond klaar.
Nadat de schade hersteld is hebben ze de auto zelfs uitgezorgen en door de wasstraat gehaald. Perfecte service!

Makkelijk om contact / afspraak te maken. Top dat de chauffeur de auto komt ophalen en terugbrengen en een vervangende auto achterlaat. Resultaat na reparatie ziet er perfect uit. Er wordt garantie... Makkelijk om contact / afspraak te maken. Top dat de chauffeur de auto komt ophalen en terugbrengen en een vervangende auto achterlaat. Resultaat na reparatie ziet er perfect uit. Er wordt garantie gegeven.

Snelle planning van de reparatiewerkzaamheden.
Reparatie is netjes uitgevoerd.

Men levert goed werk