Contact (klant)vriendelijk. Afspraak werd al gemaakt voor ik zelf kon bellen. Medewerkers zijn klantvriendelijk maar wel druk met eigen werk. Er zit niet altijd iemand bij de balie. Auto was netjes... Contact (klant)vriendelijk. Afspraak werd al gemaakt voor ik zelf kon bellen. Medewerkers zijn klantvriendelijk maar wel druk met eigen werk. Er zit niet altijd iemand bij de balie. Auto was netjes hersteld en op tijd klaar. Nette leenauto meegekregen.

Ik werd erg vriendelijk en snel geholpen.
Mijn auto is weer helemaal netjes nadat ik een grote vogel had aangereden en hij heel erg was beschadigd.
Er moesten veel onderdelen besteld...
Ik werd erg vriendelijk en snel geholpen.
Er moesten veel onderdelen besteld worden en de auto moest ook gespoten worden,maar desondanks was hij in 3 dagen klaar.
Maandagochtend had ik hem gebracht en woensdagmiddag stond hij picobello klaar.
Aardige medewerkers.

Snelle afhandeling, goede service en keurig hersteld

Een goede afspraakregeling, korte overhandiging auto, meedenken in opties.

Duidelijk, netjes en conform de afspraken.

We zijn op een correcte en klantvriendelijke manier geholpen. De schade is vlekkeloos verholpen en de auto is netjes en schoon aan ons afgeleverd.

Vriendelijk personeel. Goede communicatie en vakkundig werk.

Duidelijke afspraken en eerlijke voorlichting. Goede service mbt leenauto
Schadeherstel ziet er keurig uit en auto is nog even gewassen ook

Als wagenparkbeheerder met ca. 40 auto's heb ik vaker met Calveen Amersfoort te maken. Ervaringen zijn positief. Ik wordt altijd goed en deskundig geholpen. Schades worden netjes hersteld.... Als wagenparkbeheerder met ca. 40 auto's heb ik vaker met Calveen Amersfoort te maken. Ervaringen zijn positief. Ik wordt altijd goed en deskundig geholpen. Schades worden netjes hersteld. Afspraken zijn duidelijk en worden goed nagekomen.