Super, denken mee en kon het snel regelen. Auto was binnen no time weer terug en zag er super uit.

Bijzonder prettig bedrijf. Topservice, erg vriendelijk personeel en deskundige afwikkeling van mijn autoschade .

Klant vriendelijk en prima service

Uitstekende service. Wij zijn vriendelijk en deskundig te woord gestaan. We konden snel geholpen worden. Afspraken zijn helder gecommuniceerd en nagekomen. De schade is professioneel hersteld. De... Uitstekende service. Wij zijn vriendelijk en deskundig te woord gestaan. We konden snel geholpen worden. Afspraken zijn helder gecommuniceerd en nagekomen. De schade is professioneel hersteld. De auto is piekfijn afgeleverd.

Correcte manier van opnemen schade, het herstel en de aflevering. De hele auto stond te glimmen ☺️ Afspraak is afspraak en no nonsens.

Zeer goede en nette service alles zeer duidelijk en correct uitgevoerd, de auto was zelfs van binnen en buiten schoongemaakt.

Prima contact, vlot, duidelijk en vriendelijk. Schade uitstekend hersteld. Was verrast dat de schade zo snel was gemaakt. Betekent een goede inschatting en planning. Auto helemaal stralend... Prima contact, vlot, duidelijk en vriendelijk. Schade uitstekend hersteld. Was verrast dat de schade zo snel was gemaakt. Betekent een goede inschatting en planning. Auto helemaal stralend opgeleverd. Kortom uitstekende ervaring met dit bedrijf.

Mijn ervaring aan de balie heb ik als zeer goed en prettig ervaren.
Mijn ervaring aan de balie heb ik als zeer goed en prettig ervaren.
De instructies per telefoon heb ik echter als minder prettig ervaren. Er was niet veel ruimte om de leen auto in te leveren en de vraag om het benzine bonnetje vind ik als klant onprettig.

ASN Autoschade Rotterdam-Zuid is voor mij een uitstekende partner als het gaat om schadeherstel. In mijn geval een klein herstel buiten de verzekering om. ASN Autoschade Rotterdam-Zuid denkt hierbij... ASN Autoschade Rotterdam-Zuid is voor mij een uitstekende partner als het gaat om schadeherstel. In mijn geval een klein herstel buiten de verzekering om. ASN Autoschade Rotterdam-Zuid denkt hierbij met mij mee, en is bereid om het deukje met wat veeg-schade adequaat en tegen zeer draagbare kosten op te lossen. Eerst vooraf langsgaan en het een en ander bekijken, is voor mij niet moeilijk, het is vlakbij. Zo kon een fixed-price oplossing worden afgesproken, met op zeer korte termijn herstel-afspraak. Ik kon er op wachten, iets wat ook getuigt van vakmanschap en service gerichtheid. Het resultaat is een weer strakke auto. Aanrader!