Goede communicatie. Prima service. Vakmensen. De elektrische leenfiets was top.

Goede behandeling en vervangend vervoer.
Uitmuntende service.

Vriendelijk en deskundig. Afspraken worden nagekomen. Wordt meegedacht met klant.

Op zich prima, echter wel een lange wachttijd.

Vriendelijke mensen, je kan snel terecht, goede prijs en kwaliteit. echt super fijn bedrijf.

Ik heb mijn eerste contact met ASN Schonewille als bijzonder prettig ervaren. Ik voelde me direct welkom en men had begrip en oplossingen voor mijn probleem. Door de aard van de schade heb ik tussen... Ik heb mijn eerste contact met ASN Schonewille als bijzonder prettig ervaren. Ik voelde me direct welkom en men had begrip en oplossingen voor mijn probleem. Door de aard van de schade heb ik tussen het maken van de reparatieafspraak en het daadwerkelijk herstel, twee keer hun extra inzet nodig gehad. Dit werd snel en feilloos beide keren en naar volle tevredenheid afgehandeld. Via mijn verzekeringsmaatschappij werd ik naar Schonewille gestuurd. Bij schade aan een van mijn andere voertuigen ga ik zeker weer naar ASN Schonewille Deurne. Bijzonder goed is mijn kennismaking en inzet van Heidi en Paco bevallen.

Uitstekende schadeafhandeling en reparatie. Wachttijd soms wat aan de lange kant.
Helaas wordt auto niet gewassen afgeleverd.

Goede schadeherstel en service

Zeer tevreden vanaf eerste contact tot oplevering! Ik kreeg een prima leenauto mee. Afspraken zijn goed nagekomen. En bij oplevering stond mijn auto weer te shinen als nieuw! Van binnen en van... Zeer tevreden vanaf eerste contact tot oplevering! Ik kreeg een prima leenauto mee. Afspraken zijn goed nagekomen. En bij oplevering stond mijn auto weer te shinen als nieuw! Van binnen en van buiten. In in woord Top!

Zeer tevreden personeel vriendelijk en ook behulpzaam we hoeven zelf niets te regelen met de verzekering dat word voor je gedaan geen gedoe voor je zelf schade die we hebben zeer goed gemaakt zie... Zeer tevreden personeel vriendelijk en ook behulpzaam we hoeven zelf niets te regelen met de verzekering dat word voor je gedaan geen gedoe voor je zelf schade die we hebben zeer goed gemaakt zie er niets van en een leen auto staat voor je klaar als je er gebruik van maakt op de afgesproken dag super service